Wpis z mikrobloga

World Editor 2.0

Nowości, nowości!!!
Twórcy szykują ulepszony edytor map!
Nowy edytor zastąpi dotychczasowy, wbudowany w silnik graficzny gry. Nowy edytor używa LUA, oraz wspiera przeładowywanie kodu na włączonej grze, co znacząco przyspiesza proces powstawania.
Również użytkownicy mogą tworzyć własne pluginy, dodatki czy narzędzia do edytora. Edytor używa tych samych mechanizmów co mody.
Mamy nadzieję, że będzie to interesujące dla was jak i nas.

Aktualny stan prac, bardziej lub mniej work in progress:
- Silnik Edytora Lua API
- System Cofania/Poprawiania
- Manipulacja obiektami
- Wybieranie obiektów i ich inspektor
- Drzewo sceny
- Tworzenie obiektów
- Przeglądarka Assetów
- Edytor Dróg
- Kreator Torów
- Node Editor
- oraz wiele więcej!

Używamy nowego systemu intefejsu imgui, co pozwala na bardzo sprawne projektowanie interfejsu. Aktualnie przenoszone do LUA są cięższe narzędzia (edytory terenu, dróg, rzek, itd.), a także tworzone są całkiem nowe.
Kawałek po kawałku nowy edytor będzie zastępował stary. Oficjalna data wydania jest do ustalenia.
Stay Tuned!

Pobierz PrzemekWolw - World Editor 2.0

Nowości, nowości!!!
Twórcy szykują ulepszony edyto...
źródło: comment_Mb7z3mxbsVucnhZGoT0JdE7IZI7jisYM.jpg
  • 2