Aktywne Wpisy
precz_z_komunia +727
Mam lvl 40+ więc dla większości z Was jestem już staruszkiem. Obserwuję i pasjonuję się polityką od 25 lat. Chciałem Wam opowiedzieć trochę o tych wyborach w których właśnie braliśmy udział, o tym jak się pomyliłem co do młodych i podziękować Wam - stanęliście po stronie Polski, demokracji i Waszej przyszłości. Ale po kolei.
Te wybory były najważniejszymi, w mojej opinii, ważniejszymi wyborami niż te z 1989 roku. To były wybory o
Te wybory były najważniejszymi, w mojej opinii, ważniejszymi wyborami niż te z 1989 roku. To były wybory o
Właśnie czytam komcie pod nowym filmem Gonciarza w którym się tłumaczy. A tam się dowiaduję, że 29 latka nadal jest nieświadomym dzieckiem który ma nierozwinięty mózg XD
#gonciarz #grooming #bekazrozowychpaskow #logikarozowychpaskow #blackpill
#gonciarz #grooming #bekazrozowychpaskow #logikarozowychpaskow #blackpill
Nowości, nowości!!!
Twórcy szykują ulepszony edytor map!
Nowy edytor zastąpi dotychczasowy, wbudowany w silnik graficzny gry. Nowy edytor używa LUA, oraz wspiera przeładowywanie kodu na włączonej grze, co znacząco przyspiesza proces powstawania.
Również użytkownicy mogą tworzyć własne pluginy, dodatki czy narzędzia do edytora. Edytor używa tych samych mechanizmów co mody.
Mamy nadzieję, że będzie to interesujące dla was jak i nas.
Aktualny stan prac, bardziej lub mniej work in progress:
- Silnik Edytora Lua API
- System Cofania/Poprawiania
- Manipulacja obiektami
- Wybieranie obiektów i ich inspektor
- Drzewo sceny
- Tworzenie obiektów
- Przeglądarka Assetów
- Edytor Dróg
- Kreator Torów
- Node Editor
- oraz wiele więcej!
Używamy nowego systemu intefejsu imgui, co pozwala na bardzo sprawne projektowanie interfejsu. Aktualnie przenoszone do LUA są cięższe narzędzia (edytory terenu, dróg, rzek, itd.), a także tworzone są całkiem nowe.
Kawałek po kawałku nowy edytor będzie zastępował stary. Oficjalna data wydania jest do ustalenia.
Stay Tuned!