Wpis z mikrobloga

@Lysyn: obczaj kanał terenwizja na yt. Generalnie jeśli masz zamiar na ostro #!$%@?ć się w ciężki teren, to patrol może być za ciężki, ale za to ma pancerne napędy. Coś za coś. A jeśli tylko rekreacyjnie, to bierz, tylko podłogę najpierw młotkiem obstukaj czy dziur nie ma, zwłaszcza w ramie/podłużnicach
@kszy997: Oglądałem parę filmów. Myślę czy dla mnie nie lepszy byłby zwykły Cheeroke, ale tam nie masz szans na taki prześwit. Wyciągarka też jest w tym patrolu.
Najgorsze czy takie auto da się odsprzedać to mnie zastanawia. Ja chętnie bym pojeździł z pół roku i sprzedał nawet ze stratą. Rama jest stan perfekt. Podłoga blacha ryflowana. Spalanie nieznane :(
@Lysyn 35 w Hiszpanie to taki sobie pomysł. Dynamika żadna. Prowadzenie kiepskie . W y60 czy y61 już lepiej. W y61 wystarczy 3 calowy lift i lekko skrzynie opuścić. A 33 całe starcza na zwykłym lifcie zawiechy
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@bigger: dynamika to tam pryszcz, gorzej ze spalaniem, nie mam pojęcia ile to może pić ropy
To jest k160 krótki którego oglądałem i miałem przyjemność się przejechać
Silnik 3.3td
@Lysyn: @bigger: Też taką koncepcję miałem, że lepiej gazu, więc sobie wymyśliłem że kupię benzynowego Land Cruisera i od pół roku żadnego sensownego nie widziałem, a szukam dość szeroko bo 90/95, 120 i 100 przed liftem.
@Neoplan: @Lysyn: Dla mnie LC jest przewartosciowany. Tak samo jak G klasa. Osobiscie jako wielki milosnik Patroli uwazam, ze jednak LC i G klasa sa solidniejsze. Ale to ma swoje granice, bo porownywalny samochod i jest czasami kilka razy drozszy. Czesci i akcesoria tez kilka razy. Seriws tez sporo. Dla mnie gra niwarta swieczki.

Patrolem moim najkochanszym jezdzilem chyba przez 6lat zwiedzajac nim spory kawalek swiata i uwazam,ze silnik 2.8