Wpis z mikrobloga

R 25 Okolice Wrocławia

Zgłoszenie nr 484 z dnia 2019-03-30 21:37:11

Imię: R
Wiek: 25
Miejscowość: Okolice Wrocławia
Kim jestem?
Dość dobrze poukładanym chłopczykiem ;). Na początku w nowym towarzystwie jestem nieśmiały, ale jak kogoś bliżej poznam, to wychodzi, że jestem gadatliwy i dowcipny, a jak kogoś polubię to i lubię się droczyć.
Od jakiegoś czasu rozpocząłem pracę zgodną z wykształceniem tzn. jestem księgowym w dość dobrze prosperującym biurze, na ten moment chłonę wiedzę i staram się jak najwięcej nauczyć, aby zmienić otoczenie gdyż jak wiadomo na początku nie zarabia się zbyt wiele, jednakże mam nakreśloną ścieżkę kariery. Jestem zadowolony z pracy i satysfakcjonuje mnie ona. Wcześniej dzięki różnym koneksjom pracowałem jako hotelowy recepcjonista więc nie boję się kontaktu z ludźmi ;)

Wygląd
Prawie 190cm wzrostu, 78kg, zielone oczy, krótkie włosy, z reguły zarost na twarzy. Szczupła budowa ciała. Ubieram się różnie, koszule, swetry - adekwatnie do okoliczności.

Zainteresowania
Mam swoją pasję w której realizuję się od 2 lat, jest związana ze sportem ale nie będę odkrywał wszystkiego od razu. Dodatkowo staram się nadrabiać angielski, którego naukę odpuściłem.

Czego oczekuję?
Niekoniecznie szukam tu żony. Ale jeśli mam czegoś oczekiwać, to przede wszystkim osoby do rozmowy, jeśli ktoś już pisze tu ogłoszenie to jest raczej samotny i nie ma zbyt wielu znajomych, więc dobrze by było napotkać osobę choćby do wspólnych wyjść. Wygląd oczywiście jest istotny, pożądanie jest istotne ale na początek trzeba się czuć się dobrze z drugą osobą i komunikować się w jak najlepszy i najczęstszy sposób.

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?
Na pewno wolałbym aktywnie spędzać czas. Praca w biurze to ciągłe siedzenie i praca z komputerem, więc siedzenie w domu nie jest dla mnie. Dni są coraz dłuższe, pogoda również sprzyja więc warto spędzać czas na świeżym powietrzu, a możliwości jest wiele.

Stosunek do ślubów, dzieci, używek.