Wpis z mikrobloga

Marcin 21 Bydgoszcz

Zgłoszenie nr 507 z dnia 2019-04-30 18:10:37

Imię: Marcin
Wiek: 21
Miejscowość: Bydgoszcz
Kim jestem?
Cześć. Jestem spokojnym chłopakiem z okolic Bydgoszczy. Typ introwertyka, ale lubię spotykać się ze znajomymi czy wychodzić na domówki, ale jestem na tych spotkaniach typem obserwatora. Częściej ja słucham, niż ktoś słucha mnie, ale osobiście taka rola mi bardzo odpowiada, bo mogę się dowiedzieć o rozmówcy naprawdę dużo. Zawsze staram się odkryć w drugiej osobie coś pozytywnego i choć mistrzem konwersacji nie jestem, to nie zdarzyło się jeszcze bym kogoś uśpił rozmową.

W tygodniu pracuję, jako sieciowiec w jednej z firm programistycznych, a w niektóre weekendy jestem na uczelni, bo studiuję zaocznie. Mimo wszystko mam dużo wolnego czasu, ponieważ jestem osobą zorganizowaną i odpowiedzialną, chociaż przebłyski lenistwa zdarzają mi się dosyć często ;).

Wygląd
Wzrost raczej standardowy, 183 cm, 84 kg. Sylwetka wysportowana (ale Arnoldem nie jestem, szczypiorkiem, czy grubasem też nie). Niebieskie oczy i brązowe włosy. Noszę krótką fryzurę. Ubieram się normalnie tj. dżinsy + addidasy a na górę koszulki i bluzy. Ubieram się tak, bo jest mi wygodnie, jednak nie mam nic do bardziej "wyjściowego" stylu. Nie noszę okularów ani aparatu na zęby (to drugie zostało zdjęte już parę lat temu).

Zainteresowania
Kocham motocykle. Uwielbiam jeździć, czuć tą wolność, wiatr etc. Po za tym lubię ćwiczyć, głównie przerzucam ciężary, ale każda aktywność fizyczna jak rower czy spacer jest dla mnie idealna. Lubię być w ruchu ;). Do tego fotografia, chociaż to w ostatnim czasie mocno zaniedbałem, chyba z powodu braku inspiracji. Interesuję się też technologią jak to każdy gość z IT, no i lubię się uczyć nowych rzeczy, zwłaszcza związanych z moim zawodem.

Czego oczekuję?