Wpis z mikrobloga

hej, mam problem z centralnym zamkiem. Jak się blacha nagrzeje(auto postoi trochę na słońcu) to nie mogę otworzyć drzwi. Jedyna opcja to otworzyć z kluczyka drzwi kierowcy, podjechać gdzieś w cień i poczekać chwile i dopiero wtedy mogę otworzyć pozostałe drzwi. Przycisk przy tunelu tez nie reaguje. Klamka od wewnątrz tez nie mogę otworzyć - siłownik trzyma :/ Z zamykaniem drzwi czy otworzeniem bagażnika nie ma problemu...

Walnięty moduł komfortu? Czy wystarczy ze kupie moduł o nr. 689667 czy inne numery tez się muszą zgadzać? Sedan przed lift z szyberdachem 320i

#motoryzacja #bmw #e46
Pobierz kajoj93 - hej, mam problem z centralnym zamkiem. Jak się blacha nagrzeje(auto postoi ...
źródło: comment_h9wM7rpqR1inGGzhb85YyaAYnQ6SR4kc.jpg
  • 10
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@kajoj93: miałem to kiedyś w moim coupe, wymieniłem przekaźniki, potem kupiłem inny moduł komfortu, a okazało się, że zamek padł ( ͡ ͜ʖ ͡)

Możesz zacząć od najtańszej opcji, czyli wymiana przekaźniki, poszukaj na necie które to są i je zamów, w sumie chyba są 4. Jeśli to nie pomoże to zamek do wymiany.
Możesz też wymienić moduł komfortu, ale jeśli kupisz używek, to ani nie
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kajoj93: czy w ogóle przeczytałeś co napisałem? () moduł może być z byle jakiego E46, nawet z M3, żeby tylko był high, a sw i hw równe albo wyższe od twojego.
Dodatkowo jeśli nie masz dwóch lewych rąk, i masz trochę zdolności manualnych to możesz sam spróbować naprawić moduł komfortu.

Jeśli już się zdecydujesz na inny moduł komfortu, to jedyne co by mogłoby do za kodowania to
@KiiK6: przeczytałem przeczytałem, z elektroniki jestem kiepski i nie mam narzędzi do tego zbytnio. Ciężka jest wymiana przekaźników? Lutować trzeba czy plug&play? Moduły widzę po 50zl są, dlatego może łatwiej będzie po prostu wymienić cały moduł :P

Zamek myślę ze jest ok, większość maja było chłodno i wszystko działało bez zarzutu przez parę tygodni.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@kajoj93: wyjęcie modułu to chwila roboty, wystarczy tylko krzyżak, gorzej z lutowaniem przekaźniki, to osobiście zaniosłem do serwisu it. Jest jeszcze opcja przeczyszczenia zaśniedzialych przekaźniki, papier wodny 800 i chwila roboty.
Plusem wymiany przekaźniki jest to, że masz spokój już raczej do końca auta, plusem kupna innego modułu jest to, że tylko podłączasz i masz z głowy. Wybór należy do ciebie