Wpis z mikrobloga

@Gumoleum: Pomijając jakieś standardowe odpowiedzi jak octavia czy golf to taki budżet wystarczy na parę ciekawszych opcji, np. Citroen C5 III 2.0 HDi albo Laguna III 2.0dci, Lancia Delta albo Alfa 159 w JTD. Dobrego diesla 2.4 D5 miało też Volvo np. w V70 albo V50. Ale zaraz się zlecą wykopowi eksperci od dziury w dupie i powiedzą, że "tylko passeczek beszusteczka w tedeiczku"...(°°
@Harmideron: No chyba, że najdroższa B5 po lifcie na całym otomoto kosztuje 18 klocków, bo te paszczury skończyli robić w 2005 ale co ja tam wiem XD Więc, nie, nie B5. 20 klocków to już przedział cenowy B6. Który swoją drogą nie ma żadnego udanego silnika i każdy był podatny na awarie... ( poza "nieśmiertelnym" 1.9 TDI 105KM i 1.6MPI 102KM ale jechać ani jedno ani drugie nie chciało...)
@Harmideron: Już nie wiem czy Ty tak serio czy trolling motzno () Napisał "cena około 20k (+/- 2k)". Zakładam, że to ma być cena zakupu, a pakiet startowy swoją drogą. A nasz rynek wtórny przeżarty jest przeświadczeniem o zajebistości audi, mercedesów, bmw i KRULA NAD KRULE VOLKSWAGENA, co powoduje, że czysto obiektywnie lepsze modele innych producentów, zwłaszcza "tych na F", są atrakcyjniejsze cenowo. Jeśli uważasz,
@Harmideron: Citroen jest tylko przykładem. Zresztą trafnym bo akurat C5 III gen była bardzo udaną konstrukcją, pomijając benzynę 1.6 THP i diesla 2.7 HDi, z którymi były problemy. Ale tylko potwierdzasz moją hipotezę, o tym jak ludzie odbierają motoryzację u nas ( ͡° ͜ʖ ͡°)- Szerokości ʕʔ