Wpis z mikrobloga

@Badyl69: tak, niecałe, nie pamiętam, ale chyba 375kkm

02.2015, 205000km kompletna naprawa alternatora
02.2015, 205000km regulator napięcia
02.2015, 207000km szyba przód
04.2015, 210000km wymiana stacyjki
07.2015, 222000km wymiana reduktora z gazu
10.2015, 234000km chłodnica, szczęki, cylinderki tył
12.2015, 240000km półoś z przegubem lewa
02.2016, 245500km wymiana pompy wspomagania kierownicy na używaną
05.2016, 251000km uszczelka pod głowicą
06.2016, 260000km cewka zapłonowa
06.2016, 260500km katalizator używany
10.2016, 275000km geometria + sonda lambda „za”
@wxx71: toyota corolla, zakupiona 9-letnia, po roku wymiana hamulców (z oryginalnych fabrycznych - jak hamulce „szurają przy hamowaniu - pora zmienić klocki”, lekcja odbyta), wymiana amortyzatorów (z fabrycznych !), wymiana zamków (w toyocie nic na siłe - lekcja odbyta).
Od czasu do czasu olej i filtr oleju, ale bez wariactw.
@923y4uyhfds89yf89asyhfp2bqf4fu:

10.2015, 234000km chłodnica, szczęki, cylinderki tył

12.2015, 240000km półoś z przegubem lewa

02.2016, 245500km wymiana pompy wspomagania kierownicy na używaną

05.2016, 251000km uszczelka pod głowicą

06.2016, 260000km cewka zapłonowa

06.2016, 260500km katalizator używany

Jezu, jakby mi się tak auto waliło, to bym 200km na działkę się bał jechać- co 5kkm/dwa miechy jakaś gruba awaria czy wymiana droższego elementu. Ja w swoim nie pamiętam kiedy olej sprawdzałem, a u mechanika był