Wpis z mikrobloga

Mirasy, jadę sobie pięknie z Wrocławia do Rzeszowa pociągiem IC8310, bilety kupione tydzień temu, miejsca zarezerwowane, niestety wagon numer 13 (w nim mieliśmy zarezerwowane miejsce) popsuł się, jednak konduktor nie był w stanie powiedzieć co się zepsuło. I tak siedzimy w miejscu na rowery bo Intercity i konduktorzy nie potrafili zapewnić nam miejsca siedziacego za które zapłaciłem wraz z narzeczoną. Pani konduktor bardzo niemiła, jedna dziewczyna przesiadka w Dębicy, jednak spóźni się na pociąg przez awarię wagonu. PKP nie zapewniło zastępczego autobusu, kazali czekać na następny. PATOLOGIA. Tyle mam do powiedzenia, zero jakiejkolwiek pomocy ze strony konduktorów.
#pkp #kolej #polska #pdk
źródło: comment_aiBWrOW651XkqkeRzPbjblp5kxgyTy36.jpg
  • 15
@wolfik_: Pani konduktor ma plakietkę z imieniem i nazwiskiem. Przyjrzyj się jej, zapisz albo zapamiętaj, zapisz numer pociągu, a potem wal skargę. Działa z różnym skutkiem, ale jest szansa, że zwrócą ci chociaż część opłaty za bilet i przeproszą, a tej nieprzyjemnej pani mogą dać upomnienie.
@wolfik_ mogą spokojnie wystawić miejscówkę w innym wagonie. Jak nie ma miejsc w drugiej klasie, to żądaj miejsca w pierwszej klasie. W tym przypadku łaski nie robią. Chyba że nigdzie nie ma wolnych miejsc to lipa.