Główne powody bicia kół w aucie? Do 60kmh spokój, 60-90kmh największe bicie, 90kmh+ bije ale słabiej, mocniej odczuwalne w zakrętach. Wiem, że trzeba jechać sprawdzić czy felgi proste i wyważone. Mogą też bić przez zużyte klocki hamulcowe, rozjechana zbieżność lub geometrię albo dlatego że gwint jest trochę krzywo ustawiony?
@Sm3rf1k czyli... Jadę na wyważanie, jak wyważanie nic nie da to wtedy mam się zainteresować prostowaniem? Zgadza się? C
@JessPinkman @deiks Ciśnienie dobijalem wczoraj więc odpada, wachacze przeguby i tak dalej też odpadają bo na poprzednich felgach nic nie biło. Zaczęło bić po zmianie felg i regulacji gwintu, oraz przy okazji zauwazylem, że klocki się powoli kończą, stąd pytanie o klocki. Ale już wiem, że wina leży po stronie felg.
@Sm3rf1k ale rodzinę może kiedyś odwiedzisz, albo będziesz robił wycieczkę, albo coś Cię po prostu ściągnie w te strony! Wtedy możesz się odzywać, jak oboje bedziemy na tym portalu, to stawiam. To masz jak w banku (⌐͡■͜ʖ͡■)
@Depee: Główne powody to krzywa felga albo nierówna osnowa opony. Felga to wiadomo, a opona czasami potrafi być taka lekko spłaszczona i też będzie #!$%@?ło aż miło.
@Depee miałem to samo, 3 razy wyważanie u tego samego gościa (znajomego-robi dobrze) nie pomogło. Wymieniłem tuleje wahaczy i półoś (1.3k!!) I dalej to samo. Już temat olałem z nerwów ale na wakacjach pojechałem ostatkiem nerwów i nadziei do lokalnego wulkanizatora i powiedziałem co jest i żeby wybrał najlepsze opony na przód. Wywarzyl- powiedział że jedna z przodu jest uszkodzona wewnętrznie (może od nowości, może jakaś dziura) i dał ja na tył
@kroje_warzywa_ziemniakiem no u mnie zawieszenie odpada bo na innej feldze było dobrze i sporo części jest nowych. Dzisiaj praca, ale jutro jadę właśnie do jakiegoś wulkanizatora. Tak jak pisałem w nocy, zaczynam od wyważania i mam nadzieję, że nie będzie trzeba nic prostować.
Do 60kmh spokój, 60-90kmh największe bicie, 90kmh+ bije ale słabiej, mocniej odczuwalne w zakrętach.
Wiem, że trzeba jechać sprawdzić czy felgi proste i wyważone. Mogą też bić przez zużyte klocki hamulcowe, rozjechana zbieżność lub geometrię albo dlatego że gwint jest trochę krzywo ustawiony?
#motoryzacja #pytanie #mechanikasamochodowa
-zużyte raczej nie
-nie
-nie
-nie
Komentarz usunięty przez autora
C
@JessPinkman
@deiks
Ciśnienie dobijalem wczoraj więc odpada, wachacze przeguby i tak dalej też odpadają bo na poprzednich felgach nic nie biło. Zaczęło bić po zmianie felg i regulacji gwintu, oraz przy okazji zauwazylem, że klocki się powoli kończą, stąd pytanie o klocki. Ale już wiem, że wina leży po stronie felg.
Miłej nocki!
Dzisiaj praca, ale jutro jadę właśnie do jakiegoś wulkanizatora. Tak jak pisałem w nocy, zaczynam od wyważania i mam nadzieję, że nie będzie trzeba nic prostować.