Wpis z mikrobloga

Polecam posiadać własną domenę, a do niej dodany catchall na e-maile (czyli wszystko co pojawia się przed @ - poza ustawionymi kontami - przychodzi na wybraną skrzynkę). Zalety rozwiązania? Od razu wiecie, kiedy informacja o hakerskim włamie to gówno prawda :). Minus? Do nadawcy nie przychodzi zwrotka o nieistniejącym mejlu.
#bezpieczenstwo #komputery

Np poniższa treść, jest zwykłym blefem. Więc jeśli kiedyś dostaliście takiego mejla - spokojnie go zignorujcie (ew. dla bezpieczeństwa zmieńcie sobie hasło). Jak dostaliście takiego mejla to oznacza tylko jedno: wasz adres wpadł na spam listy i będziecie dostawać więcej tego typu syfu.

Cześć, jestem hakerem i programistą, mam dostęp do twojego konta nieistniejącyadres@naszadomena.cośtam


Twoje urządzenie zostało zainfekowane moim prywatnym złośliwym oprogramowaniem, ponieważ przeglądarka nie została zaktualizowana / naprawiona.

W twoim przypadku wystarczy odwiedzić witrynę, na której znajduje się mój iframe, aby automatycznie zostać zainfekowanym.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej - Google: „Drive-by exploitH”.

Moje złośliwe oprogramowanie dało mi pełny dostęp do wszystkich kont, pełną kontrolę nad systemem operacyjnym, a ja byłem w stanie szpiegować cię za pośrednictwem kamery internetowej.


Zebrałem wszystkie twoje dane osobowe, nagrałem niektóre z twoich filmów (przez kamerę internetową) i PISEMO, JAK SIĘ ZADOWOLASIŁEŚ !!!

Mogę opublikować wszystkie twoje dane osobowe wszędzie, w tym w Darknet, gdzie są bardzo chorzy ludzie.

Mogę wysyłać twoje filmy do wszystkich twoich kontaktów, publikować je w sieciach społecznościowych i wszędzie!

Nie zostawiłem żadnych śladów: usunąłem złośliwe oprogramowanie po zakończeniu pracy, a ten e-mail został wysłany z zaatakowanego serwera ...

Jedynym sposobem, aby mnie zatrzymać, jest zapłacenie dokładnie 286€ w Bitcoinach (BTC).

To bardzo dobra oferta w porównaniu do wszystkich tych NIESAMOWITYCH badziewi, które pojawią się, jeśli nie zapłacisz!