Ciekawostka taka - dostałem SMS z banku że płatność walutowa się nie udała. Również z Curve przyszło powiadomienie o nieudanej płatności. W aplikacji okazało się, że zmieniona została karta do rozliczeń (była karta w PL, a zmieniono na USD).
co robić, jak żyć? :-) Curve udostępnia historię logowań do aplikacji albo coś w tym stylu? #curve
Revolut to jednak karta. Curve to jednak karta (fizyczna), do której podpinasz w aplikacji inne. Czyli płacę Curve, a fizycznie obciązą kartę A. Potem klik - i kolejna płatność obciąża kartę B. Jak nie zmienię to kolejne płatnosci idą na B chyba że zmienię na A, C czy D.
A, B, C D mogą mieć różne waluty, więc pozwala to na żonglowanie jaką płatnosć w jakiej walucie chcę realizować. Ale to pikuś.
co robić, jak żyć? :-) Curve udostępnia historię logowań do aplikacji albo coś w tym stylu?
#curve
@jacenty7: to to gdzie się zakładało konta bo dawali parę funtów za free?
zgłoś do obsługi najwyzej
A, B, C D mogą mieć różne waluty, więc pozwala to na żonglowanie jaką płatnosć w jakiej walucie chcę realizować. Ale to pikuś.
@jacenty7: mogą też mieć jedną walutę, a Curve sam z tego co pamiętam przelicza po kursie Mastercarda.