Wpis z mikrobloga

@lupek78643: stuka po wjechaniu w nierówność, podczas przyspieszania, hamowania?

@dict: musisz mieć zawieszenie w naprawdę kiepskim stanie, żeby wyszło na SKP. Do tego stopnia, że niektóre stacje podbijały nam przeglądy na samochody z pękniętą sprężyną. Tylko i wyłącznie podnośnik + brecha
@lansvans: Co innego jest, czy auto przechodzi przegląd, a zupełnie co innego, czy diagnosta widzi, czy gdzieś są luzy. Diagnosta wie, który luz w którym miejscu ma wpływ na bezpieczeństwo jazdy, a który tylko hałasuje.

niektóre stacje podbijały nam przeglądy

No właśnie

Tylko i wyłącznie podnośnik + brecha

Ale praktyki już skończyłeś?
Jak ci koło zwisa, to brechą sobie możesz w wiadrze zamieszać. Tuleje wahaczy i wszystkie gumy zużywają się w
po wizycie na ścieżce okazało sie ze stukaly jakies tsm mocowania amortyzatorów wymienil problem znikł.Ale pojawil się nowy samochód utracił moc ze 150km zrobilo sie z 60 i praktycznie nie da sie tym jezdzic.Byly gwizdy z turbiny i nagle znikły i samochód utracil moc.Turbo do regeneracji?
.
@lupek78643: Masz tam turbo sterowane przez podciśnienie? Jak tak to na początek przejrzyj wszystkie wężyki pomiędzy pompą vacum a gruszką turbiny i sprawdź czy zaworek sterujący tym wszystkim działa. Kolejna opcja to jakaś dziura w dolocie, z tym że wtedy pod obciążeniem powinien Ci kopcić mocno na czarno. Miałem jeszcze kiedyś przypadek z utratą mocy w Alfie gdzie winny był przepływomierz. W każdym razie warto podpiąć pod komputer i zobaczyć o