Wpis z mikrobloga

Mirki jak to zwykle bywa z tym #cashback i #goodie raz naliczy, raz nie naliczy. Za każdym razem czysta zakładka incognito za każdym razem produkt dodawany z ulubionych dopiero po przekierowaniu i nalicza losowo z #aliexpress
Ale mam pytanie jak dobrze zgłosić reklamację skoro nawet w tych naliczonych poprawnie (sprawdzane po dacie i kwocie) na koncie aliexpress i goodie mają inne ID. Wiec qwa jak mam poprawnie zareklamować te które mnie kosztowały najwięcej i akurat które naliczone nie zostały.
  • 7
@galeon: skontaktuj się z nami mailowo na skrzynkę kontakt@goodie.pl. W wiadomości opisz dokładnie sytuację i podaj:
 1) adres e-mail, którego używasz w aplikacji goodie,
 2) numer lub screen reklamacji, której dotyczy problem.
 Może paść prośba o wysłanie:
 3) screena koszyka zakupów z danymi produktami (np. na Allegro),
 4) screena potwierdzenia płatności (wymagane przy zakupach na dużą kwotę).