Aktywne Wpisy
Niski_Manlet +24
W blackpillu niesamowite jest to że jest on tak uniwersalny i obowiązuje wszędzie na świecie. Możesz wejść sobie na rosyjskiego, amerykańskiego, niemieckiego, japońskiego, brazylijskiego chana i zawsze znajdziesz tam przynajmniej jeden aktywny "temat" około blackpillowy. Anon z obwodu penzeńskiego, anon z wioski na śląsku i anon ze stanu Espírito Santo pomijając pewne szczegóły mają tak podobne problemy i spostrzeżenia na rynek matrymonialny że mogliby pisać na jednym portalu i każdy wiedziałby o
Credek +1
Uwielbiam rozmawiać z ludźmi o muzyce bo uważam że w #!$%@? się na niej znam. Mogę powiedzieć śmiało że to jedna z moich ulubionych w życiu rzeczy - bardzo dużo ludzi zapytasz o ich hobby a oni Ci odpowiedzą że muzyka. #!$%@? prawda, pierwsza 10 radia eska to nie jest znanie się na muzyce. A ja lubię i słucham wszystkiego (oczywiście że mam tam coś swoje ulubione). Większość ludzi nawet nie potrafi
Poprzednio opisywałem:
KTM-1
KTM-2
MS-1
LM-33
LM-47
LM-49
LM-57
Ch
M38 i KTC
MTW-82
KTV-55
Tbilisi
W 1960 roku w zakładach remontowych tramwajów w Tbilisi, stolicy gruzińskiej republiki, powstały 4 sztuki trójczłonowych przegubowych tramwajów, którym nadano oryginalną nazwę Tbilisi. Były to pierwsze wagony tramwajowe tego typu wyprodukowane w ZSRR. W pojazdach wykorzystano elementy tramwajów KTM-1, starych wycofywanych wozów typu Ch, oraz trolejbusów przegubowych SVARZ TS, o których pisałem na starym koncie https://www.wykop.pl/wpis/35063165/w-zsrr-co-prawda-nie-produkowano-nigdy-autobusow-p/, stąd taki autobusowy wygląd tych pojazdów.
Wycofano je z eksploatacji w latach 1970-1972 ze względu na to, że pionierska konstrukcja tych pojazdów nie była zbyt dobrze dopracowana.
#komunikacyjneciekawostki #komunikacjamiejska #ciekawostki #zsrr #tramwaje