Aktywne Wpisy
malkuth +433
Dawałem im szanse. Byłem pozytywnie nastawiony do nowego UI, ale już mam dość.
Jak możecie wypuszczać produkt z tyloma błędami i testować go na użytkownikach? Jeszcze bym zrozumiał gdyby było mega duże parcie na to i już przygotowany plan szybkiej naprawy. Wtedy Ok, wypuszczacie MVP i później mamy solidna bazę do dodawania nowych funkcjonalności.
Powinniście wiedzieć, ze największym plusem wykopu zawsze była dyskusja użytkowników (nie zawsze merytoryczna, ale jednak). Teraz ta dyskusja
Jak możecie wypuszczać produkt z tyloma błędami i testować go na użytkownikach? Jeszcze bym zrozumiał gdyby było mega duże parcie na to i już przygotowany plan szybkiej naprawy. Wtedy Ok, wypuszczacie MVP i później mamy solidna bazę do dodawania nowych funkcjonalności.
Powinniście wiedzieć, ze największym plusem wykopu zawsze była dyskusja użytkowników (nie zawsze merytoryczna, ale jednak). Teraz ta dyskusja
Szteker +6
#ukraina Ma ktoś informacje jak długo może jeszcze trwać wojna na Ukrainie? Słyszałem, że jak Putin wygra, to od razu na Polskę przez Białoruś chce ruszyć póki sprzętu nie mamy, bo cały wysłaliśmy na Ukrainę, więc pytam, bo wolałbym się przygotować na to mentalnie. I głupich odpowiedzi w stylu Rosja nas nie zaatakuje, bo jesteśmy w NATO proszę nie pisać, bo wiadomo jak ta pomoc będzie wyglądać. Wyślą trochę sprzętu, żołnierzy i
Sato nie był w stanie samodzielnie opuścić samochodu, ponieważ część tylnej konstrukcji zderzaka Saubera przeniknęła bok monokoku Jordana tuż pod prawym kolanem Sato. Samo wyciągniecie kierowcy z samochodu zajeło ponad 10 minut. Mimo groźnie wyglądającego wypadku Takuma nie odniósł poważniejszych obrażeń i był wstanie wrócić już na następny wyścig. Swoje pierwsze i jedyne punkty w sezonie zdobył zajmując dobre 5 miejsce podczas domowego GP Japonii. W sezonie 2003 Takuma został kierowcą testowym zespołu BAR. Wystąpił wówczas w ostatnim wyścigu tego sezonu po tym jak znany i lubiany Villeneuve musiał przedwcześnie opuścić zespół po sporze. Jednorazowy występ w 2003 roku okazał się dla Sato udany, dowiem zajął 6 miejsce podczas swojego domowego wyścigu w Japonii. Takuma na sezon 2004 został pełnoetatowym kierowcą BAR Honda. Sezon niestet nie układał się zbyt po jego myśli, z powodu licznym awarii silnika. Jednak podczas GP USA nastąpił przełom w karierze Japończyka, dzięki swojej odważnej i agresywnej jeździe oraz dobrej strategii zespołu Takuma niespodziewane znalazł się na podium, zajmując 3 miejsce tuż za kierowcami dominującego w tym sezonie Ferrari. Wynik ten sprawił że stał się drugim Japończykiem w historii f1 który zdobył podium, pierwszym był Aguri Suzuki w 1990, zapamiętajcie te imię bo pojawi się jeszcze w dzisiejszym odcinku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Niestety przez liczne awarię sezon zakończył dopiero na 8 miejscu pozostając w cieniu swojego partnera zespołowego Jensona Buttona, który został mistrzem ówczesnej f1.5, do której zaliczały się wszystkie zespoły poza Ferrari, ale mniejsza z tym.
Takuma dzięki dobrym wynikom pozostał w zespole na sezon 2005, który nie był już tak udany zarówno dla samego Sato jak i całego zespołu BAR. Zespół osiągnął dobry wynik podczas GP San Marino, gdzie zajęli 3 i 5 pozycję, jednak po wyścigu zostali zdyskwalifikowani za użycie paliwa jako balanstu i oszustwa podczas ważenia samochodów. Zespół dodatkowo za swoje przewinienie otrzymał karę wykluczenia z dwóch następnych wyścigów, GP Monako, oraz GP Hiszpanii. Takuma swój jedyny punkt zdobył podczas GP Węgier zajmując 8 pozycję. Przed GP Chin, doszło do dość zabawnej sytuacji, dowiem Japończyk pogubił się na okrążeniu formującym i zespół musiał podać mu wskazówki w jaki sposób ma się ustawić na polach startowych, niestety nie znalazłem nagrania z tej sytuacji. Z powodu słabej dyspozycji, Sato nie pozostał w zespole na sezon 2006, jego miejsce zajął doświadczony Rubes Barichello. Nowym pracodawcą Takumy został Aguri Suzuki, który utworzył nowy zespół - Super Aguri. Niestety nowe auto było z góry skazane na porażkę, bowiem zespół na pierwszą część sezonu wystawił wyciągniętą ze złomu konstrukcje Arrowsa z 2002 którą dostosował do przepisów z 2006. Właściwe auto zespołu zadebiutowało dopiero podczas GP Niemiec, które swoją drogą okazało się nie takie złe i Takuma był wstanie objeżdżać innych kierowców z końca stawki, głównie kierowców Midlanda oraz od czasu do czasu Toro Rosso. w sezonie 2007 Super Aguri dysponowało zdecydowanie najlepszym samochodem w swojej krótkiej historii, bowiem była to zeszłoroczna Honda, po lekkich modyfikacjach. Postęp był widoczny już w Australii gdzie Takuma wszedł do Q3 w kwalifikacjach, jednak na pierwszy punkt dla zespołu musiał poczekać do GP Hiszpanii gdzie zajął 8 pozycję. Przełom nastąpił podczas pamiętnego GP Kanady gdzie w końcówce wyścigu najpierw wyprzedził Toyotę Ralfa Schumachera, a następnie Mclarena Fernando Alonso i zajął 6 pozycję, zdobywając swój najlepszy wynik od 2004 roku. Dobre osiągi Super Aguri sprawiły iż ich główny rywal Spyker wniósł do FIA skargę podważając legalność konstrukcji Super Aguri, argumentując że korzystają z zeszłorocznego bolidu Hondy w sposób wychodzący poza przepisy, skarga ta jednak została umorzona a Takuma i jak i zespół utrzymali swoje punkty. Niestety zespół zaczął popadać w coraz większe problemy finansowe, co zakłóciło przygotowania do sezonu 2008, przez to na przed sezonowych testach jeździli bardzo mało, wyjeżdżając pierwszy raz na poważnie na tor dopiero w Australii, gdzie dopiero zaczęli skręcać właściwy samochód. Niestety zespół przetrwał tylko 4 pierwsze wyścigi sezonu, a po GP Hiszpanii ogłosił bankructwo, co sprawiło że Takuma pozostał bez pracy. W listopadzie 2008 pogłoski zaczęły łączyć go z Red Bullem i Toro Rosso,Takuma odbył kilka testów z juniorskim zespołem Red bulla, i stał się jednym z kandydatów do fotela na 2009. Jeździł z zespołem nawet podczas przedsezonowych testów, lecz ostatecznie Helmut Marko postanowił zostawić w zespole Sebastiana Bourdaisa. Takuma nie został nawet kierowcą testowym, kolejne pogłoski łączyły Japończyka z Renault na sezon 2010, lecz zostały one szybko zdementowane przez obie ze stron, kończąc przygodę Sato z f1. Po zakończeniu kariery w f1, Takuma Sato zaczął startować w IndyCar, gdzie jeździ do dzisiaj, w 2017 roku wygrał nawet słynny wyścig indy 500. Zaliczył on także jeden start w Formule E, oraz kilka pojedynczych startów japońskiej Super Formule.
Nie wiem kiedy następny odcinek podejrzewam że w połowie tygodnia. Następnym kierowcą którego wezmę pod lupę, bedzie Luciano Burti, którego karierę przerwał wypadek na Spa w 2001 w którym omal nie zginął
#f1