Wpis z mikrobloga

Gdy jadę sam to podczas ruszania / zmiany biegów i dodawania gazu lub słychać mi z przodu jeden, dwa stuki. Jak jadę z 4 osobami to tego nie ma, cisza. wymieniłem dwa przeguby zewnętrzne i jeden wewnętrzny - na 1 wewnetrznym był spory luz, jak zdjąłem i wyczyściłem to środkowa część mogła mogłem obracać i uderzać od kulki z jednej i drugiej strony. czy czeka mnie drugi do wymiany czy to coś innego ? na drugim jak łapię za ośke to luzu nie widac, nic się nie rusza.

#motoryzacja #mechanika #mechanikasamochodowa #volklingen #vw
  • 12
@Micros: nie no, czy nie sa rozerwane

powinienies poczuc jak na niskim biegu mocno depniesz gaz i puscisz, wtedy powinno stukac, moze lewarek sie ruszac mocno w przod i w tyl. Wszystko zalezy ktora poduszka, ale objawy na to wskazuja
@Micros: takie coś może dawać też BARDZO wypieprzony łącznik stabilizatora a także poduszki amortyzatorów, te drugie pośrednio tłumaczy brak tego jak jedziesz mocniej obciążony, trafiłem też kilka aut gdzie poluzowały się śruby centralne od przednich amortyzatorów (te pod maską jeśli to jakieś normalne auto). I faktycznie przy jakiejkolwiek pracy budy względem podłoża pukało dziwnie