Wpis z mikrobloga

Hej, jestem nowy w kwestii iptv i chciałbym wiedzieć co mi jest potrzebne do oglądania kanałów w TV.
Mam TV Samsung Smart TV oraz Toshiba 40RL938. Jak wygląda legalnośc oglądania? Czy się obraz i dźwięk nie wiesza. Rozwazam: kkzservices.com, strims.tv, iptv.net.pl, http://neocinema.online/. Wolałbym teleelevidenie ale nie mozna sie zarejestrowac.
#iptv
  • 22
@johnydoe mi najwygodniej bylo kupic telewizor z android tv. Wczwsniej mialem sony teraz na nowe mieszkanie wlasnie bede kupowac philipsa. Jeden pilot, brak dodatkowych kabli, boxów i co najwazniejsze ostatni ogladany kanał ruchamia sie wraz ze startem telewizora.

Jesli masz smart tv mozesz zainstalowac rozne apki ze sklepu typu home iptv i inne. Polecana jest siptv ale juz wykasowali chyba ze wszystkich telewizorow ze smart tv. Mozna w sumie tez prawda wgrac
@johnydoe ja kkz użytkuje już ponad 2 lata, i oprócz ostatniej akcji z chwilowymi problemami po akcji policji, nie ma sie do czego przyczepić, narazie nie planuje zmieniać na nic innego bo poprostu działa stabilnie
@johnmorra: Mam stary TV bez andka. Samsung UE40H6400. Próbowałem zainstalować SmartIPTV z USB ale sie nie udało. Instalacja nie ruszyła. W Samsung Apps nie ma nic. Pusto :) Internet mam do 300Mbps.
kkzservices.com,


@mikuss: jak komuś nie robi różnicy 5 czy 10 Euro miesięcznie to faktycznie ale obecnie są już tańsze alternatywy od ruskich; ja mam za 86zł na cały rok (do 3 urządzeń) a w backupie parę złotych u innego ruskiego który udostępnia dostęp na 24h po 88gr i chińczyka za darmo na rok (bo serwis padł na tydzień a Ali zrobiło zwrot); jakbym chciał płacić więcej to bym brał Kinga bo
@telemach:
To który to ruski za 86PLN/rok (do 3 urządzen) no i ten backup.
Powiem co mnie interesuje.
Polska TV +AlJazeera+ ArenaSport+beIN (jesli jest). Teraz testuje jedno IPTV ale duzo tam sie wiesza i czesto jest error. No i z jakoscia tez czesto jest róznie. Raz obraz siekiera, raz straszna pixeloza (obraz rozmyty przy 1600x900).