Wpis z mikrobloga

Ja to nawet lubię opinie pękających bloków w volvo. Pękły z 4 na cały kraj a opinia z silnika dłubanych 2.5T rozlazła się już na wszystkie silniki. Przynajmniej więcej niezajechanych na ogłoszeniach wisi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mam 2.5T z pękającymi blokami który kręci przebieg 350+ i z automatem aisin który działa a wg opinii nie powinien
@szczypior90: Odnośnie v40 się nie wypowiem, ale w V50 T5 to 2,5 turbo 230 koni. I jeśli mówi się w nim o problemie, to potrafi pęknąć tuleja cylindra, a nie blok. Może się to zdarzyć przede wszystkim w sytuacji, gdy samochód miał podnoszoną moc i/lub ktoś go katował. Raczej przy normalnej jeździe nie powinno się to nigdy zdarzyć.

@adwersarz: Trochę wprowadzasz w błąd takim gadaniem. Jak wyżej - pęknięcia się
@CinuLNS: z bliskiego otoczenia grzebie aktualnie przy 4 takich 2.5T. aktualnie szukam chrupka na porobienie i oglądam najtańsze modele regularnie od pół roku? I ani jednego z uszkodzonym dołem silnika. ¯\_(ツ)_/¯

Co do katowania to swojego to może go nie katuję ale ma ciężko
@Pejsacola: zdecydowana większość turbo benzyny i nie tylko po starcie trzyma wysokie obroty 1500-1800 i to jest jak najbardziej nornalne, Volvo toyota Lexus its
Benzynką czuć bo podlewa na start zimnego silnika. Obejrzyj sobie na yt jakieś cold starty samochodów z turbo benzyną
@moczy_morda: zależy jak jeździsz na zimę lałem Valvoline 5w30 a teraz na lato zmieniam na liquid moly 5w40 może 5w50 jak będzie dużo wyjazdów. Nie rozumiem z