Aktywne Wpisy
Satan696 +20
Mam pytanie do ludzi z tagu, jak by wy dajecie sobie rade z tak specjalnymi przypadkami jak @BayzedMan? Typowi zwrocilem uwage ze ip nic nie znaczy i ze moze byc z kijowa i tak i tak a ten zaczal nerwowowo probowac udowadniac mi ze on jest z polski(xD). Jakies zapraszanie na discordy, fotki dowodow na prif i inne cuda. Na koncu nazwal mnie iwanem i wywalil cala rozmowe z watku. Moze
Kick_Ass +43
#pokazmotor #motocykle #benelli
5k km za mną. Już polubiłem się z tym sprzętem. Na miasto jak znalazł.
5k km za mną. Już polubiłem się z tym sprzętem. Na miasto jak znalazł.
- wpuszając kierowcę, który przekracza linię ciągłą zaburzam w ten sposób jazdę na suwak
- linia ciągła nie jest tam bez powodu, więc zmiana jest dozwolona dopiero jak jest miejsce i linia przerywana
Oczywiście argumenty drugiej strony są takie, że nic bym nie stracił jakbym się zatrzymał, bo przecież to tylko jeden samochód. Ale czy jeden? Przecież jeśli pomnożymy takie zachowanie razy kilkaset w ciągu dnia to raz, że jazda na suwak nie ma wiekszego sensu (jeśli część osób się do niego stosuje,a druga nie), a dwa generuje jeszcze większe spowolnienie w ruchu.
Czekam na Wasz werdykt - szkalowanie czy litość?
#stopcham #polskiedrogi #trasas8
Co kierowca powinienen zrobić?
mial miejsce a czail sie jak menel pod sklepem
Tak, ale potem sytuacja wygląda tak, że na tym kończącym auta jadą dwa razy szybciej. Prawidłowa jazda na suwak to taka, gdzie jedzie się do końca kończącym się pasem a nie zmienia go jeszcze na linii ciągłej.
Tu się nie zgodzę. Oni kumają zasady, tylko mają je gdzieś. Chcesz mi powiedzieć, że ktoś może nie wiedzieć do czego służy powierzchnia wyłączona z ruchu i linia ciągła?
z jednej strony bym w tym miejscu nie wpuszczał, od dawna mocno popieram suwak, ale chodzi właśnie o to by jechać pasem kończącym się do końca, a nie go zmieniać na początku, ale z drugiej strony był duży odstęp (może kamera zniekształca obraz) i tamten kierowca mógł myśleć, że go wpuszczasz. Nie zachowałbym się tak jak ty, jednak bym odpuścił, bo szkoda nerwów i nie chciałbym mieć obcierki nawet z
@herezjusz: Tak dokładnie.
Zazębienie suwaka powinno następować tylko na samym końcu - tam i tylko tam.
Sytuacja gdzie ktoś zmienia pas wcześniej sprzyja temu że ten wpuszczony zostanie następnie wyprzedzony/ominięty przez kolejne pojazdy z prawego pasa, które dojadą do końca i tam włączą się na kolejny suwak - w efekcie pas kończący się jedzie szybciej niż ten kontynuowany.