Wpis z mikrobloga

Proszę o opinie na temat zegarka Casio G-shock GAW-100BL-1AER.
Nie znam się kompletnie na zegarkach.
Czy ktoś posiada i nosi? Jak wrażenia? Jak leży na ręce? Z tego co widzę to jest dość duży.
Jak ogolnie z jakością tych zegarków? Są warte swojej ceny?
Bardzo podoba mi się kolorystyka ale nie wiem czy faktycznie będzie tak spoko i do pracy i na co dzień.
Czy takie 'sportowe' zegarki serio są sportowe i nadają się np. jako stoper przy bieganiu czy jednak konstrukcja w praktyce nie nadaje się do sportu? (duży, cieżki, nwm co jeszcze)
#zegarki #casio
Pobierz ciezka_rozkmina - Proszę o opinie na temat zegarka Casio G-shock GAW-100BL-1AER.
Nie...
źródło: comment_1593447730R5sNUIioCcumeFlUtKX0gA.jpg
  • 23
@ciezka_rozkmina: nie mogę znaleźć jaki to model, ale ogólnie mam już go chyba z 3 albo 4 lata i generalnie szanuję w opór, bo jeszcze baterii nie zmieniałem, wodoszczelności nie stracił, generalnie jest poddawany próbom prawie codziennie(moje naturalne miejsce pracy to budowy/zakłady przemysłowe/podobne brudne, trzęsące się miejsca) i w sumie jakbym miał sobie kupić go drugi raz to bym go kupił
@AllieCaulfield: nick nie jest przypadkowy xD
kostka w tej wersji kolorystycznej też spoczko
chyba będę musiał gdzieś stacjonarnie poszkać i przymierzyć jak leżą na ręce
@Whatashame1: ahahha wrzucenie zegarka do pralki to dla mnie dobra rekomendacja jeśli chodzi o wytrzymałość :d
@ejsidisi: @johnmorra: dzięki za odpowiedzi, w takim razie nie mam już żadnych obaw jeśli chodzi o niezniszczalność tych zegarków
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@ciezka_rozkmina: Ja mam AWG-M100. To z wyglądu i funkcjonalności w zasadzie to samo. Jak każdy G-Shock jest zajebiście pancerny, mozna w nim biegać, pływać, rąbać drewno, dźwigać ciężary, zapieprzać po urbeksach i wiele innych. Nadaje się do wszystkiego, oprócz garnituru ( ͡° ͜ʖ ͡°). Także pytanie, czy jest warty swojej ceny jest trochę chybione. On powinien kosztować więcej za tę jakość. ( ͡° ͜ʖ ͡