Wpis z mikrobloga

@PieceOfShit: Nawet na polskim zwiastunie widać, że rzeczywiście strasznie puste te miasta będą. Nie wiem już sam co myśleć o CP2077.. Ale te puste miasta według mnie to straszna lipa. Myślałem, że będzie podobny tłum do AC Syndicate.. Mimo wszystko technologia nie jest kosmiczna, a z Vulkanem myślę, że można by zrobić coś dużo lepszego.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Niukron: @Mieszkopol: @ZeT_: to mamy zbieżne informacje. Z kolei inny redaktor który odpowiadał na pytania widzów mówił zupełnie co innego. Że miasto jest żywe i bardzo dużo ludzi jest w okolicach centrum. Patrząc na cały lore i sytuację w Night City wydaje się być w porządku, że ludzie wolą trzymać się centrum niż innych dystryktów gdzie panuje ogólna hmmm anarchia i bezprawie? Niewiem
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ZeT_: jeszcze jest pytanie jaki build ogrywali redaktorzy i inni. Jeśli jakiś stary to jest nadzieja na poprawę, ale jeśli aktualny to fabuła musi wywalić z butów inaczej będzie to zwykły średniak
@01ab: Powtórka z GTA V.Konsole aktualnej generacji nie będą w stanie uciągnąć tej gry powyżej 30.Do tego redzi nie są studiem mającym doświadczenie w tworzeniu portów na konsole.2 gry w tym jedna która była wypuszczona jeszcze na 360 nie wróżą nic powyżej tych magicznych 30.Jak już wodotryski będą na nowej generacji na której zapewne się skupili a nie mogą tego powiedzieć wprost.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Niukron: w Asasynach tłumy były potrzebne ze względów gameplayowych. W grze, która jeszcze nie tak dawno była zapowiadana jako​ RPG ma to drugorzędne znaczenie. Wystarczy spojrzeć na Wiedźmina 3 - co z tego, że w Nowigradzie były tłumy, skoro nie dało się z nimi wejść w żadną interakcję i tylko snuli się po oskryptowanych ścieżkach? Bardziej może martwić mała liczba faktycznych NPC ale tu spotkałem się z różnymi wersjami, więc nie
@Rythlock: jak gtaIV chodziło na x360 prawie cały czas poniżej 30fps, w V było stałe 30, ogromna różnica.

Nadal nie wiem skąd ta pewnośc że cyberpunk będzie chodził w 25fps xd