Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki, jestem nowy na wykopie. Może najpierw coś o sobie student, 21 lv, pracuje, uczę się, imprezuje, typowy studenciak. Przejdźmy jednak do meritum. Dzięki dosyć oszczędnemu życiu w akademiku oraz pracy w wolnych chwilach udało mi się zaoszczędzić pare złotych dokładnie 22k, które jak każdy chciałbym pomnożyć na lepszy start po studiach. Niestety jest to raczej za mało na rozkręcenie własnego biznesu więc pomyślałem że, najlepszym sposobem będzie spróbowanie swoich sił na giełdzie. Niestety nie mam doświadczenia w tej dziedzinie, dlatego przychodzę do was z prośba o nakierowanie, podesłanie kilku przydatnych linków, artykułów. Od których mógłbym zacząć naukę jak inwestować. Nie proszę o konkretne typy w co inwestować, ponieważ na samym początku chciałbym zrozumieć zasadę działania giełdy. Po prostu proszę was o pomoc w rozpoczęciu przygody z inwestowaniem, was bardziej doświadczonych wykopków którzy są ogromną kopalnią wiedzy, którzy pomogą mi zredukować liczbę popełnionych błędów (których i tak będzie dużo) na podstawie własnych doświadczeń. #gielda #inwestycje #inwestowanie #nauka
  • 45
@slepy_elab: Takich kwot się nie inwestuje na giełdzie. Na początku zabezpieczenie na sytuację w której np. pół roku możesz być bez pracy, złapać chorobę itp. Dużo wazniejszy jest komfort psychiczny. A jeśli masz w coś inwestować to tylko w siebie w edukację/rozwój, co pozwoli Ci potencjalnie zarabiać więcej po studiach.
@pd1010: dopóki studiuje dopóty utrzymują mnie rodzice dlatego zabezpieczenie i komfort psychiczny mam. Jeśli takich kwot nie inwestuje się na giełdzie to o jakich kwotach mowa?


@slepy_elab: możesz nawet inwestować 1500 zł... ale wtedy żeby mieć duży kwoto zysk to lepiej NewConnect albo może Forex - łatwo dużo wygrać, jeszcze łatwiej wszystko stracić (80% ludzi na Forexie traci)