Wpis z mikrobloga

Czy ma ktoś moze pojęcie, czemu oglądając netflixa na telewizorze ciagle (co 10-15min) pojawia sie komunikat w stylu „mamy problem z uzyskaniem dostępu do tytułu, spróbuj ponownie pózniej”. Resetowanie routera nic nie daje. Ma ktoś moze rozwiązanie tego problemu?

#netflix #telewizory #upc #internet
  • 13
@Korybant o Panie jak wifi to ja nie umiem, jak telewizor to też nie bardzo.

Ogólnie to zawsze to słabo działa czy tylko w określonych godzinach? W bloku mieszkasz że wifi może być słabe? Możesz sprawdzić na kablu? Kurde tu dużo pytań jest ale to i tak trzeba na infolinię pisać
@miesnakrowa: Oglądam zazwyczaj po 20, jedynie w weekend jakoś popołudniu. Ogólnie za każdym razem to mam i to od dłuższego czasu, ale w ostatnim czasie jakoś dużo nie oglądałem, wiec sie tym nie przejmowałem. Mieszkam w bloku, ale router znajduje sie jakieś 50cm od tv, wiec raczej zasięg powinien byc w porządku.
Myśle, żeby sprawdzić po hotspocie z telefonu
@Korybant 50cm i nie korzystać z kabla :) wifi jest kapryśne zwłaszcza na tych gówno modemach od UPC. Inna sprawą jest to czy masz IPv6 (testipv6 w google ci powie) bo kiedyś słyszałem że mając IPv6 na smartTV były problemy
@Korybant kurde podebugowalbym to ale mam urlop xD Napisz na czacie albo zadzwoń na infolinię i powiedz żeby ci wyłączyli IPv6 bo smartTv działa jak kupa, powinni zmienić na normalne IPv4 i powinno być lepiej :) Btw. Daj proszę znać jaki masz TV może kiedyś będę miał czas żeby to porozgryzac
@Korybant nie w UPC to jest tak że jeśli masz IPv6 to to IPv4 jest takie specyficzne (cgnat/aftr) znaczy się nie jest twoje własne a współdzielone. Jak zgłosisz że słabo smartTV działa to włącza Ci twoje własne IPv4 co powinno pomóc ( wiem że kiedyś było dużo problemów rozwiązywanych w ten sposób )