Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@WuDwaKa: no i to jest porzadny szef, widac ze sobie od geby odlozyc zeby pracownikom i firmie dac. (...)

@Messix: Jakby tak było to sytuacja firmy byłaby inna ( ͡° ʖ̯ ͡°)

A i zapomniałem napisać, że ten merc to w automacie jest.
@papaj_21_37: A według mnie nie jest tak jeszcze najgorzej, znam wiele aut co gniły mocniej. Mam 22 letniego okulara, korozja owszem jest, ale jak na ten rocznik i 490 tysięcy nalotu to raczej tylko estetyczna. Podłoga nieruszona, progi zdrowe. Natomiast na lakierze sporo odprysków i mikro punktów, ale to typowo od kamieni. Lekko nadkola pobiera, ale dopiero pobiera. Większość przeciętnych opli czy fordów nie wytrzymała by tego.

Miałem jeszcze wcześniej okulara,
korozja owszem jest, ale jak na ten rocznik i 490 tysięcy nalotu to raczej tylko estetyczna


@rzeznia22: to tak jak w mojej nubirze z 98 roku. Po co przepłacać ( ͡~ ͜ʖ ͡°)?
@papaj_21_37: Ja obejrzałem ich dziesiątki, od 10 lat jeżdżę tylko starymi Mercami, to mój drugi okular i nigdy nie widziałem w w210 dziur w podłodze. Zgnite progi, błotniki, drzwi, a nawet i raz dach - owszem, ale podłoga zawsze była zdrowa z jakimiś tam miejscowymi, niewielkimi ubytkami co najwyżej.

Za to w 124 i 201 dziury w podłodze jak najbardziej widywałem. Ale trzeba też zaznaczyć, że to były starsze auta niż