Aktywne Wpisy
CalibraTeam +17
Jako że nie mam wiele do stracenia poszedłem dzisiaj po podwyżkę. Oficjalnie nazwałem spotkanie w zaproszeniu "Rozmowa personalna" nie rozpisywałem się zbytnio o co mi chodzi jedynie poprosiłem managera o 15-20 minut. Rozmowa była stacjonarnie, ale zwyczajowo wysyłamy zaproszenia na Teams, wiecie o co chodzi.
Moja propozycja to była podwyżka 800zł brutto od nowego roku (tzn. mogłaby nastąpić w pierwszym kwartale 2024). Niestety mój szef się nie zgodził. Wysłuchał mnie i zapytał
Moja propozycja to była podwyżka 800zł brutto od nowego roku (tzn. mogłaby nastąpić w pierwszym kwartale 2024). Niestety mój szef się nie zgodził. Wysłuchał mnie i zapytał
CloudSpanner +139
Podoba mi się ostatni trend kobiet, które dokręcają śrubkę normikom i otwarcie przyznają, że przeciętniacy/średniacy są w ich oczach zerem. Zapowiada się zwiększenie populacji blackpillowców ( ͡° ͜ʖ ͡°).
#blackpill #przegryw #rozowepaski #niebieskiepaski #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow #itsover #blackpilltiktok #takaprawda #jazdaznormikami #rozwojosobistyznormikami
#blackpill #przegryw #rozowepaski #niebieskiepaski #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow #itsover #blackpilltiktok #takaprawda #jazdaznormikami #rozwojosobistyznormikami
Murki reklamowałem transakcję kartą. Linia Ryanair, zmieniłem lot na tańszy a różnica oczywiście nie została zwrócona co jest zgodne z ich regulaminem, ale postanowiłem sprawę pociągnąć dalej. Reklamacja nie została uznana, mam takie możliwości dalszego postępowania:
osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą lub
wspólnik spółki cywilnej
Osoba fizyczna lub osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
podjęcia próby polubownego rozwiązania w ramach Bankowego Arbitrażu Konsumenckiego przy Związku Banków Polskich
skorzystania z platformy ODR, dostępnej pod adresem internetowym: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show
Kwota to jedna wizyta u prawnika, ale spróbować nie zaszkodzi. Wnioskowałem nawet o bon u linii zamiast gotówki, ale widzicie, odmowa. Zgłaszam sie z prośbą o pomoc bardziej doświadczonych w tej dziedzinie, jakiej drogi jeszcze spróbować?
@szczesliwa_patelnia: Ale co chcesz ciągnąć dalej? Skoro zgodnie z regulaminem nie przysługuje ci zwrot różnicy w cenie w przypadku zmiany biletu na tańszy, to nie wiem dlaczego miałbyś go dostać. Kupiłeś bilet na konkretnych warunkach przedstawionych w momencie zakupu, więc na jakiej podstawie chcesz je podważać?
1. Lot został anulowany i mogłeś zwrócić lub wymienić pierwotny bilet. W takiej opcji trzeba było wziąć zwrot i po prostu kupić nowy. Jeśli dobrowolnie wymieniłeś go na tańszy bilet zrzekając się różnicy, to jest to po prostu twoja wina/niedopatrzenie i nie widzę podstaw do zwrotu.
2. Miałeś bezzwrotny bilet, który linia pozwoliła ci zmienić w ramach dobrej woli. Wtedy powinieneś się cieszyć, że w ogóle