Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Ziner: nie, to nie jest semafor wyjazdowy grupowy.

Wyjazd z wydzielonej grupy torów, przy których nie ma semaforów wyjazdowych należy sygnalizować sygnałem zezwalającym na semaforze wyjazdowym grupowym i sygnałem z białym światłem migowym (przy wygaszeniu światła czerwonego) na sygnalizatorze ustawionym przy torze, z którego przygotowany jest wyjazd.


Ta sytuacja w ogóle nie spełnia takich warunków. Tutaj są semafory wyjazdowe i drogowskazowe.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Ziner: mam wspólnego wiele ( ͡° ͜ʖ ͡°) proponuję zapoznać się z definicją semafora wyjazdowego i semafora wyjazdowego grupowego.

Oraz wskazać dlaczegóżto wg ciebie nie jest to semafor drogowskazowy i na jakiej podstawie stwierdzasz że jest to semafor wyjazdowy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Ziner: skąd wniosek że semafor drogowskazowy ma sygnalizować jazdę z jednego rejonu posterunku do drugiego? Konkretny cytat z Ie-4 poproszę.

Dodatkowo bardzo mnie ciekawi w jaki sposób sygnalizuje on wyjazd na szlak skoro za nim dalej jest semafor wyjazdowy i ciekawi mnie dlaczego w takim razie nie ma na tym "wyjazdowym" wskaźnika W24 skoro urządzenia SRK są tam przystosowane do prowadzenia ruchu w obu kierunkach ( ͡°( ͡°
ciekawi mnie dlaczego w takim razie nie ma na tym "wyjazdowym" wskaźnika W24 skoro urządzenia SRK są tam przystosowane do prowadzenia ruchu w obu kierunkach ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)


@TsundereGirl: Bo PKP PLK (jak mniemam Twój pracodawca?) ma pewnej części ciała stosowanie swoich własnych instrukcji.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Ziner: no to to jest jakiś rak do zaorania tam (°°
Ale tak czy siak przepisy nie określają w par. 12 że drogowskazowy musi sygnalizować jazdę z jednego rejonu nastawczego do innego. W ogóle czym jest "rejon posterunku" wspomniany w załączniku, bo to też nie jest nigdzie wyjaśnione i nigdzie nie pada takie sformułowanie.

A na rysunku 2.18 semafory wyjazdowe nie