Wpis z mikrobloga

Hej, planuje kupic swoj pierwszy w życiu zestaw gitarowy. Mój budżet to okolo 2500-3000zl. Amp to będzie boss katana 50mk2, natomiast nie jestem pewnien co do samej gitary, co byście doradzili w przedziale 1500-2000zl? Z tego co w internecie sobie narazie upatrzyłem to yamaha pacifica 112v czy Squier classic vibe 50/60. A może coś jeszcze innego w tej cenie? Szukam dość uniwersalnego wiosła, bo z racji tego, że jestem początkującym grajkiem, to nie znalazlem jeszcze swojego brzmienia.
#gitaraelektryczna #gitara
  • 21
@meshack: raczej bym coś nowego preferował, bo jak pisalem - jestem początkujący, więc można mi wcisnąc byle co i w jakimkolwiek stanie a i tak bym się nie połapał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Devest: Jak to ma być coś uniwersalnego, to raczej chyba Squier Contemporary, a nie Classic Vibe. Tyle, że w tym przedziale cenowym jest już pierdylion interesujących propozycji, kilkanaście fajnych LTD, jakieś Ibanezy typu JEM Jr., kilka ciekawych Schecterów, indonezyjskie Jacksony z serii JS32 (nawet poniżej 1500 zł), po prostu multum opcji.
W sumie komuś, kto nie wie, co chce kupić, pewnie powiedziałbym, żeby wziął jakiegoś Squiera Stratocastera z 22 progami i
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Mr_Hand_of_Fate: Miałeś kiedykolwiek do czynienia z JEM Jr? W miarę gra, ale mnóstwo ludzi narzeka nawet na takie banały jak krzywo nabite progi...
@Devest Zastanawiałeś się nad poszukaniem jakiegoś znajomego ogarniętego w tematach gitary? Mógłbyś kupić nawet używaną pacifice i po pół roku ją sprzedać bez straty, a potem władować 2 koła w coś wyższego i już specyficznego pod względem tego co chcesz grać. Pacifica 112v to nawet więcej niż potrzebujesz
@Rookie34:

Miałeś kiedykolwiek do czynienia z JEM Jr? W miarę gra, ale mnóstwo ludzi narzeka nawet na takie banały jak krzywo nabite progi...