Wpis z mikrobloga

Czytałam już kilka razy, że implementacja zmiany wyglądu V jest niepotrzebna, bo to nie GTA. Tylko że w cyberpunku wygląd jest bardzo istotnym elementem i definiuje on kim dana osoba jest. Redzi nawet przez pewien czas reklamowali w ten sposób grę. Od wyglądu miała zależeć nasza reputacja i postrzeganie nas przez część mieszkańców Night City. Z customizacji można było również zrobić ciekawą mechanikę RPG, która zapewniłaby realne replayability. Z chęcią bym zobaczyła w DLC nie tylko zmiany fryzur, ale też odblokowywanie ubrań i wszczepów/skinów, które miałyby wpływ na naszą reputację w gangach. Bieganie po ulicy z wszczepami Maelstromu lub Moxów byłoby świetne. Tymczasem nie mogę nawet zmienić koloru włosów V, mimo że to już standard w większości gier AAA

Był nawet osobny trailer poświęcony modzie. Wymieniane są tam takie bajery jak ,,neon hair, illuminated tattos and chrome". Podkreślano także, że ich funkcja jest drugorzędna, ponieważ głównie liczy się wygląd
#cyberpunk2077
Pobierz
źródło: comment_1617972238mnKeFyeAkb8hRjGDhZvsr2.jpg
  • 27
Tylko że w cyberpunku wygląd jest bardzo istotnym elementem i definiuje on kim dana osoba jest. Redzi nawet przez pewien czas reklamowali w ten sposób grę. Od wyglądu miała zależeć nasza reputacja i postrzeganie nas przez część mieszkańców Night City. Z customizacji można było również zrobić ciekawą mechanikę RPG, która zapewniłaby realne replayability.


@Exenex: O ile trudno widzieć jakiś problem w implementacji zmiany wygląda skoro i tak jest kreator postaci (wiec
a teraz bez różnicy czy idzie się w szmatach, garniturze czy w niczym - poza statystykami


@kszaku: nawet w Wiedźminie 3 Yennefer kilka razy reagowała na wygląd Geralta
@Exenex: Bekę mam z cymbałów, którzy piszą że zmiana wyglądu niepotrzebna. To po co wy gracie w te gry? Gry to ma być przyjemność a nie nudny program typu exel w biurze. Tak samo mogę napisać ze po co dodali możliwość zakupu tych aut. Przecież mogli umożliwić jazdę tylko jednym. I tak idąc dalej nic w tej grze nie zostanie. Możliwość zmiany wyglądu postaci to jest standard w grach AAA i
Dokładnie, tytuł AAA musi oferować tyle ciekawych mechanik pobocznych, że każdy znajdzie coś ciekawego dla siebie - a co robi cyberpunk? Daje jedynie zadania idź i zabij oraz wątki fabularne. Poza tym nie ma żadnych aktywności pobocznych, bo kupowania samochodów aktywnością nie nazwę. Jedynie stratą czasu xD


@Exenex: to jest jedyna gra w której nie widzę ŻADNEGO sensu kupowania aut bo te auta są na zasadzie - wyczyść się z kasy
@Janusz_z_Rivii: @Exenex: @Janusz_z_Rivii: Tak narzekacie na brak fryzjera czy garażu ale serio... która gra AAA (nawet plus czy tam minus) poza GTA daje takie możliwości? Bo ja nie kojarzę jakoś... Niezależnie do tego akurat osobiście mam gdzieś fryzjera czy garaż dla pojazdów... Ale o ile nawet dla mnie to dobra gra akcji (jak ktoś nie chce określać tego mianem RPG) to ma dużo braków. Przy pierwszym przejściu (120h) końcówka
@kszaku: No Mans Sky. Czyli sami przyznacie ze ta gra nie jest AAA. Nikt nie zabrania istnienia takiego tworu jak CP77, ale no sory, niech zna swoje miejsce czyli średnia półka po załataniu bugow. GTA V jest lepsze od CP77 w takim razie
No Mans Sky. Czyli sami przyznacie ze ta gra nie jest AAA. Nikt nie zabrania istnienia takiego tworu jak CP77, ale no sory, niech zna swoje miejsce czyli średnia półka po załataniu bugow. GTA V jest lepsze od CP77 w takim razie


@Janusz_z_Rivii: Co za #!$%@?, to przecież gra AAA. Można się spierać czy GTAV lepsze czy CP77 ale bez przesady. Prawda jest taka, że konkurentów dla obu gier ze świecą
@kszaku: Głównie narzekam na słabe replayability, które jest wynikiem złej konstrukcji gry. Cyberpunk miał być grą RPG, w której mieliśmy pisać własną historię w Night City. Nasze wybory, wygląd i przeszłość miały zmieniać rozgrywkę - zapewniać możliwość powtórnego przejścia. Finalnie gra jest liniowa, a filmowa konstrukcja gry zniechęca do jej powtórnego ogrania. Oczywiście ta gra ma dużo więcej problemów, niż brak zmiany wyglądu w mieście, w którym styl jest wszystkim. Ale