Wpis z mikrobloga

- Kłamstwa, rozdmuchany marketing, oddanie kontroli nad produktem dla działu marketingu, nie dla designerów i programistów;
- Crunche i marsze śmierci;
- Mobbing, nepotyzm, kolesiostwo;
- Bugi, błędy, wyrzucenie gry z sklepu Sony;
- Ukoronowanie generacji XONE i PS4 z 20 klatkami na sekundę ( ͡° ͜ʖ ͡°);
- Chajzerowe przeprosiny Iwińskiego;
- Spadający kurs na giełdzie;
- Patch 1.1 który bardziej psuł grę niż naprawiał;
- Brak refleksji nad kulturą organizacji i pracy po W3 - "Skoro się udało pracować w patologicznym środowisku to możemy być jak Rockstar";
- Gra jest poszatkowana i zaprojektowana, że wygląda jak early access - po za główną fabułą i pobocznymi questami świat jest pusty i martwy;
- "Znowu to zrobili" - podrzucenie redakcjom builda z PC z adnotacją, że nie mogą udostępniać własnych klipów.

Ładnie jak na pół roku.

PS. Gra ma kilka dobrych elementów, ale to jednak za mało aby dostawała nawet 8/10.

Nie wierzę w CDP Red - jeśli za zmianami systemowymi (przechodzenie z waterfalla xD) nie pójdą zmiany kadrowe oraz zmiany finansowe, to CDP Red będzie miejscem dla stażystów xD.
#cyberpunk2077 #takaprawda #cdprojektred
  • 13
@Bratkello:
Jordan miał trochę w tym racji, znowu to zrobili!
Znowu odwalili kłamstwa w marketingu (bo marketing wymyślał mechaniki gry, które potem deweloperzy próbowali jakoś wprowadzić) i pierdzielili się w alphie przez parę lat żeby po tym zapierdzielać 1,5 roku w tym Marszu Śmierci.
Po prostu tym razem im się nie udało wyjść płazem, zesrali się, przed premierą podjęli parę nerwowych decyzji, które po zimnej kalkulacji brzmią idiotycznie i cyk.
Jest
@Bratkello: to nie jest żadna nowość jak wygląda kultura pracy u Redów, tylko że póki odnosili niekwestionowane przez nikogo sukcesy to wszyscy mieli to głęboko w 4 literach bo wiadomo, nasza polska firma itd. Sukces ma wielu ojców, porażka jest sierotą. Teraz mają problemy to wszystko się wyciąga, co nie znaczy że niesłusznie bo taką patologię należy tępić, przy czym z tego co wypływało o Bioware czy Activision wynika że to
@getin: Szkoda pracy każdego szarego pracownika który brał w tym udział. Gdyby mieli jeszcze 2 lata i dalej gra by leżała to wtedy można było krytykować specyficzne oddziały za zepsucie jakiejś części gry
@Henrar: @Pabbcio: tylko te obecne problemy świadczą o tym, że silnik się nie nadaje, ma słabą wydajność, jest słabo skalowalny, pobiera zbyt dużo zasobów, brakuje ludzi, którzy go znają (sporo zwolnień), być może odpowiedniej dokumentacji itp.
jednak gdyby to było proste to widzielibyśmy progres
to nie jest RDR2 gdzie dokładają 200 gatunków zwierząt, a silniczek RAGE se smyra na PS4 jak dziki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@getin: w ogóle
Po #!$%@? oni się pchali we własny silnik red3? O ile mnie pamięć nie myli tak to nazywali?
Bo wiem że oni chcieli siąść na kolejnym tytule który będą mogli kręcić, i stąd nie chcieli zewnętrznego dostawcy?
Przecież wyobraźcie sobie tą grę na unreal engine 5
Czyli wtedy gdy ją robili to na czwórce.