Wpis z mikrobloga

Mieliście może problem z kontaktem w morele.net? Wysłałem do nich pismo 23 kwietnia na adres wskazany przez konsultanta (biuroodr@morele.net) i cisza.... codzienny kontakt z infolinią kończy się wiadomością " na pewno się z Panem ktoś dziś skontaktuje" -trwa to już 2 tygodnie, oczywiście kontaktu brak. Morele jawnie wprowadziło w błąd podając informację podczas zamawiania karty, że czas realizacji może wynieść około 2 miesiące - był to powód dla którego zdecydowałem się na zakup u nich, a nie u konkurencji, która wtedy miała lepsze ceny ale nie podawała terminu dostawy.
Mam nagranych z 11 rozmów na infolinii gdzie przyznają, że wprowadzili tym w błąd konsumenta, a gdy ten ma wobec nich roszczenia to zwyczajnie jest olewany. Mieliście może podobne doświadczenie i macie pomysł co można z tym dalej zrobić? Wołam też morele.net ponieważ kontakt z waszą infolinią to tragedia.
@morele_net
#morele #rtx #pytanie #kartygraficzne
  • 10
@Jsatrzab: Nie zmienia to faktu, że poprzez podanie na stronie informacji odnośnie maksymalnego czasu realizacji zostałem wprowadzony w błąd. Zdaję sobie sprawę z dostępności kart, natomiast firma nie powinna deklarować realizacji zamówienia w danym okresie jeśli nie mają 100% pewności, że dany produkt otrzymają.
Sprawa nadaje się do UOKiK.
@Arriva: Wprowadzili w błąd wszystkich, ponieważ w momencie zamawiania miałeś tylko jedną informację odnośnie maksymalnego czasu realizacji. Zamawiając u nich prawie cały komputer zaakceptowałem fakt, że na kartę będę czekał maksymalnie dwa miesiące i byłem na to gotowy. Sam fakt braku kontaktu z Klientem w sprawie opóźnienia... o wszystko trzeba wypytać, a na koniec i tak dostajesz wymijającą odpowiedź.
@Szubrawski: Nie ma problemu. To jest kwestia ile osób podepnie się pod wagonik. Tutaj już nie jest problemem czy zamówienie jest w realizacji, czy nie jest. Sklep wprowadził w błąd, stosując nieprzyzwoite praktyki konsumenckie, zapewniając o dostępności towaru. Poza tym sklep jasno wskazuje na pierwszej stronie, że towar "Jest w realizacji" a jak możemy zobaczyć na następnej stronie "W REALIZACJI
Towar jest przygotowywany do wysyłki lub czekamy na jego dostawę do
Sprawa była już tu wałkowana wielokrotnie, jeszcze w tamtym roku(i na ile można wierzyć wykopowiczom zgłaszana do UOKiK). @morele_net może i prowadzi nieetyczną i niemoralną praktykę, ale UOKIK z tym nic nie zrobi. Bo zgodnie z ich regulaminem zamówienia o statusie "Nowe" nie są potwierdzone. Także to NASZA wina, że zaufaliśmy @morele_net i zachowaliśmy się jak kulturalni klienci zamawiając jedną kartę w jednym sklepie, zamiast złożyć zamówienie na każdy istniejący model w
@Jsatrzab: Pytanie jak kto sformułuje pisma, i ile osób się pod tym podpisze. Nie widzisz jeszcze możliwości sądzenia się z nimi, a sąd może różnie osądzić sprawę :) Występując jako grupa osób koszty będą śmieszne, a będzie to szansa by pokazać, że my jako konsumenci nie zgadzamy się na takie traktowanie.
Aktualizacja, karta, którą zamówiłem w morele jest dostępna ( ventus 3x 3060ti),a na infolinii dostaje informacje, że jest to inny model i ludzie uwaga... Nie są zainteresowani kartami z blokada kopania, więc nie będą wysyłali na poczet oczekujących zamówień. Jestem bardzo ciekawy gdzie taka ankietę zrobili ponieważ ja na maila nic nie dostałem. Na koniec otrzymałem informację, że jeśli producent potwierdzi, że nie będą już produkowali bez blokady to MOŻE wyślą na
Pobierz Anonymon - Aktualizacja, karta, którą zamówiłem w morele jest dostępna ( ventus 3x 30...
źródło: comment_1625237329qkfhS50OoQfNUxx4ZYadma.jpg