Wpis z mikrobloga

@Luceeek: No to mówię.
Pierwsze co to trzeba zmienić średnicę gardła, bo jeśli pozostanie niezmienna to żeby wyrzucić dodatkowe 50% spalin trzeba by podnieść ciśnienie w komorze, a to i tak już jest rekordowe ponad 300 barów.
Od strony wtryskiwaczy są dwie możliwości, zwiększyć ilość wtryskiwaczy ale to wymaga przeprojektowania komory spalania, lub zwiększenie ciśnienia paliwa tak by przez te same wtryskiwacze przecisnąć 50% więcej paliwa, a to wymaga zwiększenia ciśnienia
@monarchista: To jest zmiana w stosunku do naszej wiedzy jeszcze dwa dni temu. Silniki zewnętrzne miały mieć większy ciąg, tak było mówione przez miesiące – najprawdopodobniej zwiększenie liczby silników w boosterze (też dość świeża zmiana) jest właśnie tym podyktowane, że zrezygnowali z udoskonalania RBoost na rzecz ujednolicenia produkcji.
@texas-holdem: nie no ja to wiedziałem już wtedy tylko chciałem to skonfrontowac z jakimś źródłem. Od dawna wiadomo, że silniki sa jednakowe tylko różnią się dyszą. Z ruch wynika tylko z teleskopów a nie zmiany konstrukcji silników.