Wpis z mikrobloga

@JayCube: Tak w sumie to jeśli mogę to podpytam, używasz ładowarek w trasie? Ile w ogóle kosztuje "zatankowanie" 1kwh? I jak to z tymi różnymi sieciami ładowarek, wszędzie trzeba mieć osobną apkę/chip/abonament? Trochę mnie to przeraża w porównaniu do zwykłego tankowania gdzie wkładam kartę w dystrybutor i po minucie dalej jadę.
@Stashqo: Moj elektryk kosztował 60k nok, ma zasieg 100km i jeszcze nie miale potrzeby ladowania w trasie bo to auto do jazdy wkolo komima. W trase jezdze dieslem, tylko ze w praktyce to wyjazd raz ma miesiac kilkdziesiat km, 2 razy do roku killaset. A na codzien elektryk robi 35km na dojazd i powrot z pracy, pluss kilka km do szkoly, na karate i do sklepu. A koszt to okolo 1nok
@JayCube: Mi chodzi bardziej o to jak to działa na ładowarkach na trasie, ładowanie na co dzień mam za darmo u pracodawcy, dlatego mam już hybrydę. No, ale gwarancja się skończyła i czas na nowy.
@PMV_Norway: Tak sobie jeszcze pomyślałem, chciałbym zobaczyć jak wygląda ładowanie tego i czy faktycznie dobija do 350kw, szarpniesz się na podjechanie na jakąś ładowarkę ionity?
@PMV_Norway: To jeszcze raz ja xD wrzucalem ioniqa 5 w konfigurator, ale brakuje tam trochę opcji. Daloby radę zapytać o to czy można z hakiem zamówić i czy kola zimowe wliczają w cenę? Nigdzie nie widzialem możliwości dokupienia ani jednego ani drugiego.