Wpis z mikrobloga

Tak dla zmylenia potencjalnych gości PITCERNI dyrektor ds marketingu zmienił nazwę na Facebooku na w sumie trzecią ( ͡° ͜ʖ ͡°)
"Spójny" marketing łysego to jest właśnie klucz do suckesu. Naprawdę zadziwia mnie ten człowiek i jego podejście do biznesu.

Ps. Borey Peng Huoth to nazwa firmy deweloperskiej budującej kompleks na tej dzielni, info z google
#raportzpanstwasrodka
Pobierz grubas_ulany - Tak dla zmylenia potencjalnych gości PITCERNI dyrektor ds marketingu z...
źródło: comment_1627724899i4dEMZDc5mjIoo9B5N9Juj.jpg
  • 12
@grubas_ulany: Borey Peng Huoth to nazwa naszego osiedla. Każdemu wyświetla się codziennie masa różnych knajp (reklama na FB) i każdy to ma gdzieś bo miasto jest dość spore. My wskazujemy jasno gdzie jesteśmy i do kogo kierujemy nasz profil na FB. Spoza osiedla jest marna szansa że ktoś specjalnie przyjedzie bo na mieście pizzeri jest sporo. Nikogo zbytnio nie obchodzi nazwa pizzerii, lokalizacja jest ważniejszym czynnikiem.
@Bolanren: żarcia szuka się z reguły na google, a tam wpisując twoją nową frazę przekierowuje/wyszukuje inne pizzerie ( ͡° ͜ʖ ͡°) więc chyba jednak się mylisz. Trochę kampanii AdWords już w życiu zrobiłem i w życiu nie słyszałem o takich "mykach". Zero spójności, brak logiki w działaniu. Zamiast promować nazwę na google to wprowadzasz taki zamęt w nazwach, że ludzie zgłupieją. Dla algorytmu będzie to bardzo nie