Wpis z mikrobloga

@Wojtu: To będzie już ~8 raz jak w tym serwisie to piszę: Silnik jest dobry, a na pewno jest to najbardziej udana część Cyberpunka 2077. Ma swoje problemy, jak każdy silnik, ale nie jest to związane z rzeczami o których piszecie.
@cin123654: No właśnie, i od grudnia pieprzysz głupoty. Ta gra powstawała tylko i wyłącznie z myślą o starej generacji, zaczęli ją robić jak nikt nie słyszał jeszcze o wersjach Pro, pierwotna data premiery miała mieć miejsce na długo przed tym, jak świat usłyszał o istnieniu next-genów. Więc idiotyzmem jest uważanie, że ta gra nie powinna wyjść na stare konsole... W tej grze nie ma niczego co by racjonalizowało tak złe działanie,
@Tasde: mają taki silnik jaki mają, gra od pokazów z 2018 przeszła upgrade graficzne. Na psycho klękają TOP PC - to jak ma to chodzić na konsoli z 2013 roku ? Mamy drugą połowę 2021 a nadal płacz o zabawkę sprzed prawie 8 lat. Kilku dev odstawiło stare konsole na bok i dobrze na tym wyszli.
@cin123654: Ale odpowiedz, kogo to miałoby obchodzić? Mogli nie robić upgrade graficznego, mogli na wersje konsolowe zostawić gorszą jakość oprawy, tak jak to robi absolutnie każdy producent robiący gry multiplatformowe i nie ma z tym absolutnie żadnego problemu a ty teraz tłumaczysz, że CDPR miało problem...
Chłopie, konsole to 40% sprzedanych kopii, licząc że na konsolowych grach się więcej zarabia to niemal połowa ich przychodu z tej gry a mówimy praktycznie
@Tasde: Dawno było mówione i poczęci potwierdzone że ta gra powstawała na PC i dostała konwersje na konsole. Pierwsze konwersje na konsole to podobno 10 fps.

Porzucając stara generację - mieliby czas na dopracowanie gry, i nie byłoby takiego syfu na premierę. W dłuższej prospektywnie lepiej by na tym wyszli
@cin123654: Jeszcze raz bo chyba nie rozumiesz, konsole to połowa ich przychodu. Nie byłoby syfu na premierę bo nie byłoby gry, czy to ciężkie do zrozumienia? Porzucenie konsol oznaczało, że Cyberpunk by nie powstał, już przy Wiedźminie 3 jasno i klarownie powiedzieli, że gdyby nie konsole, to Wiedźmin 3 byłby zdecydowanie mniejszą i zdecydowanie gorszą grą bo nie byłoby budżetu a przypadku Wiedźmina konsole nie były aż tak dużym udziałowcem w
@cin123654: nie mogą porzucić starych konsol, bo ich wycofają z konsol całkowicie. Sony dało gwarancję, że przez 5 lat od premiery ps5 gry będą powstawać również na ps4. Chcesz wydać tylko na ps5 musisz czekać 5 lat.
@cin123654: Nie wiem czy zauważyłeś, ale Medium było małym projektem małej firmy z budżetem 30 mln zł a nie tytułem molochem z kosztami produkcyjnymi 1.2 mld złotych. To są kompletnie nieporównywalne skale, więc używanie tego jako przykład, jest po prostu bezsensowne.