Aktywne Wpisy
wykop +76
Wykopowicze (ツ)
1. Jak mogliście już zauważyć, na górnej belce serwisu pojawiło się - dobrze Wam znane - czerwone serduszko WOŚP! Wykop, jak co roku, wspiera @fundacjawosp W tym roku również zachęcamy Was do wpłat na rzecz Fundacji. W komentarzach do wpłat możecie oczywiście pozdrawiać Michała (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Link: https://eskarbonka.wosp.org.pl/wykop (ʘ‿ʘ)
2. Obie nasze aplikacje (Android/iOS) doczekały się kolejnych aktualizacji.
1. Jak mogliście już zauważyć, na górnej belce serwisu pojawiło się - dobrze Wam znane - czerwone serduszko WOŚP! Wykop, jak co roku, wspiera @fundacjawosp W tym roku również zachęcamy Was do wpłat na rzecz Fundacji. W komentarzach do wpłat możecie oczywiście pozdrawiać Michała (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Link: https://eskarbonka.wosp.org.pl/wykop (ʘ‿ʘ)
2. Obie nasze aplikacje (Android/iOS) doczekały się kolejnych aktualizacji.
ish_waw +1008
To jest po prostu żart. Numer aktywny, opłacany regularnie, nagle zaczyna przekierowywać na inną osobę. Znajomi żalą się że ktoś inny odbiera. Wysłane kilkanaście zgłoszeń/reklamacji jeszcze 20 listopada zapewnienia że usługa działa poprawnie - teraz informacja że numer został jednak został przekazany na inną osobę wcześniej.
Numer wykorzystywany w autoryzacji do banku, również cała prywatna korespondencja, dane medyczne, telefony od tak przekierowane do innego klienta. Z miesiąca na miesiąc bez żadnego wytłumaczenia na aktywnym koncie (prepaid) z środkami (regularne doładowania) numer przepisany na innego klienta**
Co to za cholerny absurd? W odpowiedzi na zgłoszenie zachęcają mnie do aktywacji innego numeru (ಠ_ಠ)
Nawet nie wiem jak to opisać, to brzmi tak idiotycznie - może z tej bezradności zawołam @ZaufanaTrzeciaStrona @niebezpiecznik-pl
#play #afera #wykopefekt #telefony #operatorzykomorkowi #oszukujo @play_polska
@devones Zacznij od potwierdzenia tych reklamacji/zgłoszeń, już za dużo było takich akcji bez dowodów na wykopie.
@cukru: Numeru przecież tutaj nie podam bo aktualnie odbiera go jakaś inna osoba. Niestety ale akcja nie jest fikcyjna - mam nadzieje że może jakaś tutaj reakcja @play_polska nastąpi - chętnie podam im numery zgłoszeń ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Tak wygląda "batalia" na ten temat. Zgłoszenia zamykane bez rozwiązania. Numer od
@ririsu12: Jak się nic nie uda zrobić to w ciągu najbliższych dni zrobię znalezisko, przykre tylko że trzeba gdzieś robić burzę bo inaczej będą ignorować problem.
Jak mail pójdzie do wielu osób to już sie przed tym nie ukryją i odpowiedzialnym polecą za to głowy.
@devones: łap
https://www.linkedin.com/in/jean-marc-harion-1bba6b/?miniProfileUrn=urn%3Ali%3Afs_miniProfile%3AACoAAAAoKV8BFx1YyGe5fJvx2JHJ3GrXyjnTUEE
https://www.linkedin.com/in/wojciech-kur/?miniProfileUrn=urn%3Ali%3Afs_miniProfile%3AACoAAAwd6iUBeEWYRtEQin-JY20SVttjuhChQm0
https://www.linkedin.com/in/beata-zborowska-8b6a583/?miniProfileUrn=urn%3Ali%3Afs_miniProfile%3AACoAAACweAoBIrXVdARwrP_iutte-mw2LC79Svs
Oczywiście skup się na kwestii bezpieczeństwa, używania numeru do autoryzacji, itp.