180 000 cebulionow za podniesione Polo z 1.5 TSI DSG z ledwie 3/4 wyposażenia większych, tańszych o 50k zwykłych kompaktów ( ͡°͜ʖ͡°) Wszystko ok scrollujcie dalej, tylko pan Volkswagen zdecydował się ładować bez mydła
@Kazach_z_Almaty: Zero zaskoczenia. VW już dawno ładuje bez mydła. Doklikaj doposażenie golfa do top wersji to zobaczysz cenę, a potem porównaj z analogiczną klasą innych marek. A bez mydła to są już w ogóle Ci co kupują za gotówkę lub w obcym leasingu, bo VW dotuje z marży auta marżę finansowania.
@Kazach_z_Almaty: Te cenniki są raczej przygotowane na zachód (╯︵╰,) W euro oraz z leasingiem/kredytem zależnym od niskiego EURIBOR i marży takie ceny są zdecydowanie bardziej przystępne (╯︵╰,)
@OrzechowyDzem: Właśnie nie - nie winduje do takiego poziomu. Tutaj VAG jest ewenementem. Dobrze wyposażone Polo 1.0 DSG - 117 tysięcy. Auto segmentu B XD
@OrzechowyDzem: A ja zrozumialem tego mirka - dobrze trafił, np. dobrze wyposażony CEED z podobnym silnikiem kosztuje circa 125 tysięcy. Jest przepaść.
@Kazach_z_Almaty: Ano jasne, że jest. Ale to zupełnie inne nadwozia ( ͡°͜ʖ͡°) Należy dodać też, że zwykle klientem docelowym na małego suvika są kobiety lub emeryci.
@Kazach_z_Almaty: @dzem_z_rzodkiewki: @OptiFinance: przewaga grupy VAG jest finansowanie. Co z tego, że tak samo wyposażoną KIA kupisz za 50k mniej, jak VW za 180 ma niższą ratę wynajmu niż KIA? Przykład: proceed 140k rata 1800, Audi Q3 cena 180k rata 1400 PLN (te same założenia przebiegu, wpłaty itd).
@kolejny_wolny_nick: No właśnie tez tak uważałem i chcialem już coś od Skody brać, ale w najmie u Kii jest obecnie w ratę wliczone OC+AC i opony zimowe, w czasie gdy w takiej Skodzie musisz do miesięcznej raty doliczyć dodatkowa konieczność opłacenia ubezpieczenia i kupienia opon zimowych. Wówczas suma rat płaconych przez np. 3 lata miedzy Kia a VW nie zostawia wielkiej przepaści - Ceed wychodzi nawet lepiej od Scali :)
@kolejny_wolny_nick: nie mam przy sobie dokumentów ale finansowanie KIA/Hyundai juz jest dawno lepsze od VW. Przedewszystkim VW zamiast obniżać cene auta współfinansuje ogromną marżą część leasingu, czyli te 180k to nie do końca prawda
@kolejny_wolny_nick: A i jeszcze jedno - rok temu chciałem wziąć Octavię w leasing konsumencki, ale pojawił się inny wydatek i odlozylem to na ten rok. W międzyczasie znajomy pracujący w salonie Skody powiedział, ze ci co zamawiali Skody przez pierwsze 5 miesięcy 2021 mieli szczęście, bo finansowanie od maja 2021 w VAG znacznie podrożało i już nie wychodzi tak konkurencyjnie - nawet sami dealerzy to dostrzegli ( ͡°͜ʖ
@Kazach_z_Almaty: generalnie finansowanie załatwia się przez zewnętrznego agenta (np mbank/alior) a cene auta targuje na max nie podpisujac zadnego gówna z nimi bo się zostanie na lodzie
Pozwoliłeś głupiutki narodzie rządzić PiS-owi bo się obraziłeś na Tuska, ośmiorniczki, zegarek Nowaka i OFE więc teraz zbierasz tego plony jakimi jest rozpie*dol prawny czy wizytacja przestępców u głowy Państwa śmiejących się do wspólnych zdjęć.
#motoryzacja #samochody #volkswagen #leasing #auto ##!$%@? ##!$%@? #wtf #heheszki #cebuladeals
@Kazach_z_Almaty: raczej każda marka, która oferuje suvy, winduje ceny względem "klasycznych" odpowiedników.
Jest popyt, jest podaż ¯\_(ツ)_/¯
Wszystko drożeje
W euro oraz z leasingiem/kredytem zależnym od niskiego EURIBOR i marży takie ceny są zdecydowanie bardziej przystępne (╯︵╰,)
@dzem_z_rzodkiewki: jeszcze raz weź napisz :D
@Kazach_z_Almaty: Czyli będziemy jeździć szrotami.