Wpis z mikrobloga

@rhqq: tzn, ja już pracuję, w zawodzie; nie jestem programistą, aczkolwiek pracuję w IT, jako admin bardziej / wsparcie użytkownika; sektor medyczny.
A testy można wykonywać albo na sieci uczelnianej, albo po podpisaniu umowy, w prywatnym przedsiębiorstwie, a myślę, że raczej nie byłoby problemu z dogadaniem się z klientem; a mam kilku, gdzie fajnie są rozwiązane sprawy dot. bezpieczeństwa
Z drugiej strony, nie robiłem takich testów, w firmie był kiedyś pomysł, ale nigdy nie ma czasu na to;
w następnym semestrze, będzie przedmiot o bezpieczeństwie sieci
@rafal-masny: powiem tak, z własnego doświadczenia, nie warto bawić się w ambitne rzeczy. Nikt się o to nie zapyta nawet jak już pracujesz.
Myślisz, że kogokolwiek interesowało to, że miałem inżynierkę z kryptografii. No już.

Jak możesz wymyślić sobie temat, to zrób taki aby się jak najmniej przy nim narobić( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Bad_Wolf: szczerze nie wiem na co mogę sobie pozwolić, bo pisać apki nie chcę, a jak już to w ostateczności.
a robienie rzeczy teoretycznych chyba na inzynierce odpada, bo to ma być coś w rodzaju badania
@rafal-masny: będziesz musiał się bawić w wymyślanie testów penetracyjnych, opisywania metodologii.
Kupa #!$%@? się.

Jak zdarza mi się uczestniczyć w takich testach komercyjnie to raport końcowy czasem ma 200+ stron.
50 stron to zazwyczaj mała sieć.

Chce ci się?
@Bad_Wolf:

będziesz musiał się bawić w wymyślanie testów penetracyjnych, opisywania metodologii.

Kupa #!$%@? się.

Zbiłeś mnie trochę z tropu..

Chce ci się?

Patrząc na zaproponowane inne tematy prac, ten wydawał się tym nieco prostszym. Większość to apki mobilne/webowe/IOT/AI i sam nie wiem. A jeżeli miałbym zaproponować temat, to w co iść, żeby "zrobić i się nie narobić". Najlepiej związane z sieciami, bo mam na razie dość tworzenia aplikacji
to w co iść, żeby "zrobić i się nie narobić". Najlepiej związane z sieciami, bo mam na razie dość tworzenia aplikacji