Wpis z mikrobloga

#play #reklamacja #oszustwo #prawokonsumenckie
Drogi Playu,

Wasze podejście do klienta, Wasza obsługa klienta oraz to jak traktujecie zgłoszenia jest po prostu bezczelnością.

W dniu 22/04 przedłużyłem z Wami umowę, ponieważ przejęliście UPC.
W ciągu rozmowy otrzymałem zapewnienie, że moje pakiety nie zmienią się w stosunku do tego co miałem w UPC oraz otrzymam dodatkowo HBO (którego nie chciałem), a cena pozostanie niezmienna.
Niestety zgodziłem się na to i to był mój największy błąd.
W dniu 24.04 przyjechał technik, podłączył wszystko i poszedł.
Odpaliłem szczęśliwy telewizje i od razu zdziwienie – kanały Polsat Sport premium nie działaj.
Telefon na infolinie – nie masz kliencie tego w pakiecie i nic z tym nie zrobimy, trzeba zgłosić reklamację. Ok, złożyłem błędy się zdarzają, składając reklamacje wspomniałem, że zależy mi na tych kanałach w dniach 30.04 oraz 04.05, ponieważ w tych dniach odbywały się półfinały ligi mistrzów, dostępne tylko na tych kanałach.
Jak się można spodziewać, mecze te musiałem obejrzeć wykupując dodatkowo pakiet u Waszej konkurencji w Polsacie za 40 złotych.
Dodatkowo po powrocie z urlopu Majówkowego w dniu 13.05, okazało się że moja narzeczona nie może połączyć się z serwerami służbowi z jej firmy. Po kontakcie z działem IT, okazało się że Wasz sprzęt nie wspierała protokołu IPv4, o czym nie zostałem poinformowany przy zawieraniu umowy (w UPC było to dostępne). Kolejny telefon na infolinie i znów olewanie klienta – nie mamy i już, nie obchodzi nas że nie możesz pracować. – to jest podejście Waszych konsultantów do klientów.
Dziś fala goryczy została przelana – nastąpił kontakt z działu reklamacji PLAY.
Jaka jest Wasza propozycja za okłamanie klienta?
Rabat lub odstąpienie od umowy – mówię, dobrze mam już dosyć nie chce tej umowy zrywamy – o niestety nie jest tak prosto głupi kliencie.
Owszem mogę rozwiązać z Wami umowę bez kar, ale tylko na telewizje, Internet musi zostać i już.
Na nic tłumaczenie, że jedna z osób w mieszkaniu nie może wykonywać swoich służbowych obowiązków na Waszym internecie – my nic nie blokujemy, nie ma podstaw do zerwania umowy.
Przecież to jest kpina.
Reasumując:
Oszukany klient w czasie rozmowy sprzedażowej
Pierwsza reklamacja zgłoszono 24.04
Pierwszy kontakt z Waszej strony 13.05
Internet, jest okrojony o protokół IPv4, który miałem w UPC – to kwestie techniczne nie wchodzące w abonament, nie można rozwiązać umowy.
W tym momencie jestem, bez działającego internetu, który umożliwiłby prace z domu, z okrojonym pakietem TV i jako niewolnik firmy Play, która jak już przykuje kogoś do łańcucha do nie puści.
Dlatego uniżenie BŁAGAM, o możliwość zerwania umowy z Wami, zapomnienia że w ogóle istniejecie i zapomnieniu ile nerwów, problemów i zdenerwowania mi daliście.
Numer zgłoszeń:

Reklamacja tv 299893708 24.04
Zgloszenie internet 300758857 13.05
Skarga 300180639 2.05
Prośba o odstąpienie od umowy 300771006

Z uniżeniem do Pana Play
Niewolnik na łańcuchu
Paweł Mirowski
  • 1
  • Odpowiedz