Honda CRX II [z drugiej ręki]
W ciągu ostatnich 3 lat ceny paliw sprawiły, że kierowcy coraz częściej myślą o kosztach utrzymania, wybierając auto. Czy w dobie, kiedy litr paliwa kosztuje więcej niż hot dog na stacji benzynowej, da się jeszcze kupić samochód...
Mibars z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 50
Komentarze (50)
najlepsze
-Płyta podłogowa owszem jest z Civica (niezależne zawieszenie wszystkich kół!), ale jest skrócona o dobre 20cm
-Jednostki inne, niż 1,6 DOHC i 1,6 VTEC są praktycznie nie do dostania. Czasem można spotkać słabsze 1,5, bądź bardzo słabe i wyjątkowo ekonomiczne 1,4 z USA, zaś o europejskim silniku 1,4 krążą jedynie legendy, nikt go nigdy nie widział :)
-VTEC włącza się nie po dodaniu gazu, a po przekroczeniu
1. cewka zaplonowa
koniec ;)
Zapomniałem jeszcze jednego punktu napisać: Problem hamulców trapi nie EE8 (czyli VTEC), tylko ED9 (czyli nie-VTEC). Honda wsadziła tarcze 242mm do auta osiągającego ponad 200km/h, VTEC
Ten artykuł jest niedorzeczny, gdzie chowają się te bezawaryjne CRXy w świetnym stanie?
CRXa możesz kupić i za 2000, z przeżartymi nadkolami, szyberdachem i pewnie paroma innymi miejscami, jak i za 20.000 w wersji perełka ze zmienionym, czy tuningowanym silnikiem, super wyposażeniem w rewelacyjnym stanie o ile właściciel zechce sprzedać swoją zabaweczkę.
Przygarnąłbym takiego w wersji SiR :)
Inne samochody w tej cenie lub przy podobnej mocy (130-150 KM) mają zazwyczaj 9,5-11 sek, nawet te z turbo.
Najlepszym przykładem jest nowy Opel Astra GTC, który przy 140 KM ma zaledwie 10,2 sek (droższa wersja 180 KM ma dopiero 8,7 sek).
Teraz na dokładkę wchodzą turbiny do powszechnego użytku, przy czym
Oczywiscie mowa o pierwszych, najmniej rozwiniętych silnikach wysokoprężnych. Z nowymi nie ma tak lekko, ze względu na użyte pompy wtryskujące paliwo, oraz inne cuda, które do działania potrzebują prądu.