Ja ze swej strony mogę zapewnić, że administracja forum nie wyda prokuraturze żadnego numeru IP, nawet jeśli sąd podtrzyma postanowienie prokuratury. Jak trzeba będzie to uderzymy nawet do Strasburga, gdzie wystąpimy przeciwko Państwu Polskiemu, z powodu łamania zasad wolności słowa i prawa do krytyki osób publicznych.
@zakowskijan72: Na wykopie poleciałyby adresy IP ze wszystkimi możliwymi danymi jakie posiada administracja o poszczególnych użytkownikach. Dodaliby pewnie kilka gratis.
Ja piernicze, prezes pkp ściga internautów, a przedstawiciele związków sikają na peronach. Myślałem, że już mnie nic nie zaskoczy bardziej niż pociąg, który przyjeżdza na czasu, a tu proszę...
Admini Infokolej.pl są zaprawienie w bojach. Już wcześniej było kilka pozwów i takich tam innych. No i mają dobry regulamin: "Numery IP, z których logują się użytkownicy, dostępne są tylko w trybie online i dane te nie są gromadzone przez Administrację Forum."
Tylko chwalić administrację portalu, że nawet gdy prokuratura puka to stoją po stronie użytkowników. Nie to co wykop, który trzęsie portami gdy byle prawnik naskrobie jakieś farmazony.
I znowu próbują straszyć internet i znowu im się to czkawką odbije. Czy oni sobie nie zdają sprawy że 99% internautów nawet nie zaglądała na infokolej ale większość z nas zna taki serwis jak Wykop ? Efekt odwrotny do zamierzonego.
Ci ludzie są naprawdę daleko od rzeczywistości. Gdyby nie było tego pozwu, praktycznie nikt by nie wiedział o tych przekrętach, a teraz będzie już tylko gorzej dla KD.
O tych nickach z 2009 to mogą zapomniec, administrator nie ma obowiazku logowania ponad 2 lata. Tak poza tym niech kolej się wytlumaczy czemu stoi tyle zaniedbanych ich budynkow!!
Tak jak ktoś wyżej napisał sprawa dotyczy Kolei Dolnośląskich a nie PKP. Jest to dla mnie nauczka by bardziej przykładać się do rzetelności tytułów znalezisk. Gdyby była możliwość umieścił bym sprostowanie, tak pozostało mi poproszenie admina o zmianę tytułu.
@martin607: Smutnym jest, że każde akcje z dupy w jakichś lokalnych spółkach szumnie osoby nie mające pojęcia o strukturze nazywają "burdelem na PKP"....
@theqkash: dokładnie to samo chciałem napisać... zasadniczo to wypadałoby zakopać jako informacja nieprawdziwa bo PKP =/= Koleje Dolnośląskie ale tym razem wyjątkowo tego nie zrobię
Koleje Dolnośląskie S.A. nie mają nic wspólnego z grupą PKP S.A. KD to przewoźnik powołany przez samorząd dolnośląski, działający na jego terenie i będący pod jego zarządem.
To się zgadza jak najbardziej. Nowa spółka w której wypływają stare przyzwyczajenia. Dawniej, za jednej kolei, to przynajmniej jeden beton był a teraz jest cały skład mniejszych.
@edek_z_fabryki: ale ten sam beton. Genowefa Ładniak to była szefowa Dolnośląskiego Zakładu Przewozów Regionalnych.
A same Koleje Dolnośląskie, Wielkopolskie,Śląskie itp to tylko kolejna droga zabawka samorządów, by powoływać nowe spółki dla nowych ludzi w imie absurdalnej walki z Przewozami Regionalnymi (z których głównie ci nowi szefowie się wywodzą), oczywiście tradycyjnie w tym kraju ze szkodą dla pasażera i budżetów urzędów marszałkowskich (bo własna spółka to bardzo droga zabawka).
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki panie to nikomu... Mmmm... Tak, nie... Nie podoba się. Więc dlatego z punktu mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było. Tylko aplauz i zaakceptowanie."
Komentarze (83)
najlepsze
Tak by to wyglądało na Wykopie
Nie dogonią.
@WhyCry: Uściślijmy. Jest to prezes Kolei Dolnośląskich.
Coraz trudniej o jelenia
Koleje Dolnośląskie S.A. nie mają nic wspólnego z grupą PKP S.A. KD to przewoźnik powołany przez samorząd dolnośląski, działający na jego terenie i będący pod jego zarządem.
To się zgadza jak najbardziej. Nowa spółka w której wypływają stare przyzwyczajenia. Dawniej, za jednej kolei, to przynajmniej jeden beton był a teraz jest cały skład mniejszych.
A same Koleje Dolnośląskie, Wielkopolskie,Śląskie itp to tylko kolejna droga zabawka samorządów, by powoływać nowe spółki dla nowych ludzi w imie absurdalnej walki z Przewozami Regionalnymi (z których głównie ci nowi szefowie się wywodzą), oczywiście tradycyjnie w tym kraju ze szkodą dla pasażera i budżetów urzędów marszałkowskich (bo własna spółka to bardzo droga zabawka).
Jedyny plus z
Problem tworzy Gienia,
Linie gniją, zarastają,
Kulejarze sobie sikają
Gdzie ryflaki drogo remontowane....
Gdzie dotacje dawno przes.....
Parowozy jeszcze się ostały,
By je spółki rozkradały.