Unreal Engine 4 na granicy rzeczywistości
Materiał prezentujący Unreal Engine 4 do wykorzystania architektonicznego / wykończenia wnętrz. Poziom fotorealizmu już na granicy rzeczywistości.
internetowyjanusz z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 171
Materiał prezentujący Unreal Engine 4 do wykorzystania architektonicznego / wykończenia wnętrz. Poziom fotorealizmu już na granicy rzeczywistości.
internetowyjanusz z
Komentarze (171)
najlepsze
Zebrać ludzi którzy zrobią pokazówke w postaci mieszkania to jedno, zrobić pełnowymiarowe levele przy użyciu tego to co innego.
Szczerze - ok - podoba mi sie ta iluzja wrażliwości oka, tekstury o podobnej jakości już widziałem w każdym lepszym modzie do skyrim/gtaIV/fallout itp.
Jasne, że to kosztuje czas, ale stawiam że nie większy niż przy takim 3ds max, a w zamian dostajesz to samo, tylko w czasie rzeczywistym : ). Weź pod uwagę, że w tym silniku nie ma potrzeby podstawiania prerenderowanych map - są generowane na bieżąco, więc nie musisz stawać na głowie bardziej niż
Niestety możliwości silnika to jedno, a zaprojektowanie poziomów, które nie będą kilkoma sterylnymi pokojami bez postaci, animacji, AI, roślinności itd. to dwie różne sprawy.
http://www.youtube.com/watch?v=Plnh28ykavQ
Choć faktycznie chyba trochę przesadzam, bo to tutaj troszkę przypomina Gears of War. Różnica natomiast jest taka, że to demo UE4 dzieje się w malutkim mieszkanku, były jeszcze inne UE4 dema i nie wyglądają one od strony oświetleniowej tak foto-realistycznie jak to tutaj.
To, że (przez cholerne konsole) gry na PC trochę zwolniły, to fakt,
Choć nie jestem pewien na 100%
Tu wygląda to chyba lepiej...
Napisalem ze nie jest to rendering w czasie rzeczewistym a nie efekt.
Czyli nie wszystkie obliczenia sa wykonywane w czasie rzeczywistym, a czesc z nich zostala wykonana wczesniej.
Takze ciezko mowic o oszczednosci czasu w stosunku do tradycyjnych animacji, bo swoja robote trzeba odwalic i czasowo na jedno wychodzi
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=789239