Unreal Engine 4 na granicy rzeczywistości
Materiał prezentujący Unreal Engine 4 do wykorzystania architektonicznego / wykończenia wnętrz. Poziom fotorealizmu już na granicy rzeczywistości.
internetowyjanusz z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 171
Materiał prezentujący Unreal Engine 4 do wykorzystania architektonicznego / wykończenia wnętrz. Poziom fotorealizmu już na granicy rzeczywistości.
internetowyjanusz z
Komentarze (171)
najlepsze
Obecny wyscig o co raz to lepsza grafike doprowadzil do sytuacji w ktorej gry sa malo ciekawe. Tytuly na konsole nintendo daja mi to co dawaly mi gry z czasow gdy dorastalem... wiec albo jestesmy dinozaury albo branza mainstreamowa gier sie zj#%$la.
Zebrać ludzi którzy zrobią pokazówke w postaci mieszkania to jedno, zrobić pełnowymiarowe levele przy użyciu tego to co innego.
Szczerze - ok - podoba mi sie ta iluzja wrażliwości oka, tekstury o podobnej jakości już widziałem w każdym lepszym modzie do skyrim/gtaIV/fallout itp.
Jasne, że to kosztuje czas, ale stawiam że nie większy niż przy takim 3ds max, a w zamian dostajesz to samo, tylko w czasie rzeczywistym : ). Weź pod uwagę, że w tym silniku nie ma potrzeby podstawiania prerenderowanych map - są generowane na bieżąco, więc nie musisz stawać na głowie bardziej niż
Niestety możliwości silnika to jedno, a zaprojektowanie poziomów, które nie będą kilkoma sterylnymi pokojami bez postaci, animacji, AI, roślinności itd. to dwie różne sprawy.
http://www.youtube.com/watch?v=Plnh28ykavQ
Choć faktycznie chyba trochę przesadzam, bo to tutaj troszkę przypomina Gears of War. Różnica natomiast jest taka, że to demo UE4 dzieje się w malutkim mieszkanku, były jeszcze inne UE4 dema i nie wyglądają one od strony oświetleniowej tak foto-realistycznie jak to tutaj.
To, że (przez cholerne konsole) gry na PC trochę zwolniły, to fakt,