Kumpel miał fajny sposób na zarobienie groszy jak jeszcze płacili za minuty przychodzące. Rejestrował numer gdzie popadnie i później dzwonili z ofertami z banków itp itd.....
kiedy osoba dzwoniąc a kończyła swoją gadkę to kumpel mówił że nie zrozumiał i czy może powtórzyć - takim sposobem trochę zarobił kiedy było to możliwe :P
Zastanawiam sie, czemu ludzie maja problem z powiedzeniem wprost:
"dziekuje Pani slicznie, ale nie skorzystam z oferty, do widzenia i milego dnia"
@dzikireks: Może nie mają z tym problemu, tylko z tym, ze telemarketerzy często mają przykazane, aby "nie odpuszczać" i jeżeli ktos mówi że nie jest zainteresowany, to mimo to kontynuują dalej namawianie: "a może jednak?" "a tutaj mamy specjalna oferte" i tak dalej (sam zetknałem się z podobnymi przypadkami
Za każdym razem po zorientowaniu się o co chodzi "Nie dziękuje, nie jestem zainteresowany" i rozłączam się. Nigdy do mnie więcej nie oddzwaniali a jeśli by próbowali to numer do blokowanych załatwił by sprawę. Praktycznie zero kłopotu.
Ja zawsze odpowiadam tak samo "Dzień dobry, informuję że nie wyrażam zgody na nagrywanie" Zawsze się od razu rozłączają, bo nie mogą prowadzić rozmowy bez nagrywania :)
Odkryłem jeszcze coś! Na słowa : "Dzwonię do Pana firmy..." przerywam pytaniem: "Do jakiej firmy?". I w tym momencie zaczyna się cyrk. :))) Ostatnio Pani się komputer właśnie zawiesił. Spróbujcie!
wszystkie rozmowy konsultantow call center sa ngrywane wiec to ze ty nagrywasz splywa po nich jak woda po kaczce
@bandz: to spróbuj w kwestii spornej wybębnić od nich te nagranie. W momencie gdy jest ono korzystne dla Ciebie to zgubiło się, dysk padł, akurat była retencja danych się nadpisało, meteory, wirus, pies zeżarł itp itd.
Akurat nagrywanie jest potrzebne tylko CC w momencie, dla nich korzystnych. W przypadku jak ich nagrywasz
Dla mnie hitem było jak z mBanku zadzwoniła do mnie miła Pani i jednym tchem wyśpiewała formułkę o kredycie. Po miłej odmowie z mojej strony i argumencie, że nie potrzebuje kredytu padło pytanie "dlaczego?". Powiedziałem, że to moja sprawa i wystarczy jej odpowiedź nie. Tutaj pada hasło, które zwaliło mnie z nóg: "Co to znaczy nie? Ja nie uznaje odpowiedzi nie, bo nie. Proszę mi uargumentować dlaczego nie chce Pan tego kredytu!"
Truecaller na Androidzie trochę pomaga - w momencie gdzy dzwoni numer spoza kontaktów, program sprawdza, czy nie jest w bazie upierdliwców i jeżeli może, to wyświetla kto dzwoni. Baza polskich numerów jest trochę skromna, ale powoli się rozbudowuje, mi już kilka razy program pokazał, że dzwoni jakiś ankieter i mogłem sobie spokojnie odrzucić.
Komentarze (223)
najlepsze
kiedy osoba dzwoniąc a kończyła swoją gadkę to kumpel mówił że nie zrozumiał i czy może powtórzyć - takim sposobem trochę zarobił kiedy było to możliwe :P
"dziekuje Pani slicznie, ale nie skorzystam z oferty, do widzenia i milego dnia"
Tylko kombinuja jak kon pod gore z dziwacznymi tekstami, tracac przy okazji 3 razy wiecej czasu i piec razy wiecej nerwow swoich i czyichs.
"dziekuje Pani slicznie, ale nie skorzystam z oferty, do widzenia i milego dnia"
@dzikireks: Może nie mają z tym problemu, tylko z tym, ze telemarketerzy często mają przykazane, aby "nie odpuszczać" i jeżeli ktos mówi że nie jest zainteresowany, to mimo to kontynuują dalej namawianie: "a może jednak?" "a tutaj mamy specjalna oferte" i tak dalej (sam zetknałem się z podobnymi przypadkami
@bandz: to spróbuj w kwestii spornej wybębnić od nich te nagranie. W momencie gdy jest ono korzystne dla Ciebie to zgubiło się, dysk padł, akurat była retencja danych się nadpisało, meteory, wirus, pies zeżarł itp itd.
Akurat nagrywanie jest potrzebne tylko CC w momencie, dla nich korzystnych. W przypadku jak ich nagrywasz