Dobry sposób: witam, ta rozmowa jest nagrywana, jeśli nie wyraża Pan/Pani (telemarketer) zgody na nagrywanie proszę się rozłączyć. Zadziałało w 4 z pięciu przypadków.
@dawidb87: Nigdy mi to nie przeszkadzało. Jak mam świadomość, że poprzednie 100 rozmów które miały miejsce wcześniej też było nagrywane to jedna w tą czy tamtą nie robi mi różnicy.
osobiście w ten prosty sposób uwolniłem się od ofert telefonicznych ze strony City Banku, mBanku, Orange i kilku innych. Przez "uwolniłem się" rozumiem: brak telefonów od co najmniej roku.
Gdy dzwonią do mnie z ofertą ubezpieczenia to zawsze proszę ich o podanie mi dokładnego kosztu obsługi polisy/funduszu i proszę o oddzwonienie gdy będą znać te koszty. Działa nie oddzwaniają ( ͡°͜ʖ͡°) - bo z tego co mi wiadomo po za twórca produktu finansowego nikt inny nie orientuje się w rzeczywistych kosztach obsługi
@Pan_Buk: I na to jestem przygotowany. Mam jeszcze w rezerwie pytanie o mechanizm rekompensacyjny inflację oraz co w przypadku przewalutowania kraju ( PL -> EUR )
@pdpacek: powinni znać. Od maja tego roku miała wejść w życie tzw. Karta Produktu z wyliczeniem wszystkich kosztów obsługi polisy, tak jak to jest na Zachodzie, ale jakoś dotąd nie weszła. Komuś to jest nie na rękę.
Do mnie jakimś cudem na numer prepaid który mam od 10 lat może więcej chyba nigdy nie dzwonił żaden telemarketer ubezpieczeniowy, czy telefoniczny, raz na pół roku dzwonią do mnie z byłego banku gdzie miałem konto czy chciałbym jakaś pożyczkę i to koniec.
Komentarze (223)
najlepsze
Nie.
Dziekuje, do widzenia.
Oni tak specjalnie robią?
"Proszę o zaznaczenie, że nie chcę otrzymywać ofert drogą telefoniczną"
nie rozumiem Twojego argumentu.
osobiście w ten prosty sposób uwolniłem się od ofert telefonicznych ze strony City Banku, mBanku, Orange i kilku innych. Przez "uwolniłem się" rozumiem: brak telefonów od co najmniej roku.
- nie jestem głównym użytkownikiem tego telefonu i nie znam go
- prosze zadzwonić pózniej a najlepiej wcale