Australijczycy: polski klip „10 mniej ratuje życie” to kopia naszej reklamy
Spot zakupiony przez Sekretariat Krajowej Rady BRD do kampanii "10 mniej ratuje życie" to reprodukcja klipu australijskiej organizacji TAC z 2006 r. - Nikt nas nie pytał o prawo do jego wykorzystania - mówią Australijczycy. Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju nabrało wody w usta
mnich78 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 139
Komentarze (139)
najlepsze
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 3.
2. Tej samej karze podlega, kto rozpowszechnia bez podania nazwiska lub pseudonimu twórcy cudzy utwór w wersji oryginalnej albo w postaci opracowania, artystyczne wykonanie albo publicznie zniekształca taki utwór, artystyczne wykonanie, fonogram, wideogram lub nadanie.
W ogóle to chyba
Komentarz usunięty przez moderatora
2ga sprawa. Mamy 7 miliardów ludzi, biliony realizowanych pomysłów jak niby mamy stworzyć coś unikalnego w skali światowej za każdym razem? I jak za każdym arzem tracić czas
Gwarancję masz tylko wtedy, jeśli uda ci się zarejestrować twoje logo w
@omar_is_coming: To część pracy grafika. Właśnie dlatego, za zrobienie logo profesjonalne firmy życzą sobie po kilka tysięcy złotych - bo to w ich obowiązku jest zagwarantować, że nikt klienta nie pozwie za plagiat (a jak się z tego obowiązku wywiązują to już inna historia ;p).
@danielosw: A dla pieszych gilotyny, żeby na czerwonym nie wchodzili?
BTW - te słupki nie maja nic wspólnego z przejściem dla pieszych a strefą częściowo zamkniętą dla ruchu.