Australijczycy: polski klip „10 mniej ratuje życie” to kopia naszej reklamy
Spot zakupiony przez Sekretariat Krajowej Rady BRD do kampanii "10 mniej ratuje życie" to reprodukcja klipu australijskiej organizacji TAC z 2006 r. - Nikt nas nie pytał o prawo do jego wykorzystania - mówią Australijczycy. Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju nabrało wody w usta
mnich78 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 139
Komentarze (139)
najlepsze
To na nakręcenie reklamy, w której ktoś potrąca pieszego trzeba mieć pozwolenie? To prawo autorskie niektórym już do reszty pomieszało we łbach.
(http://www.obserwatorium.word.olsztyn.pl/index.php?option=com_k2&view=item&id=26:pr%C4%99dko%C5%9B%C4%87&Itemid=44&tmpl=component&print=1⟨=pl)
(http://v000384.home.net.pl/predkosc.htm)
Dedykuję lekturę powyższych stron wszystkim tłukom, którzy bez znajomości podstawowych zasad fizyki, mechaniki i statystyki śmią twierdzić, że ta kampania reklamowa jest bez sensu, a nawet w mniemaniu co niektórych zwiększenie prędkości przejazdu przez skrzyżowanie rozwiązuje problem, bo oto kierowca jadąc szybciej mija przejście zanim ofiara tam dotrze. Szczególna uwagę proszę zwrócić na charakterystyki ofiar śmiertelnych względem prędkości. Nosz k@*?a, znaleźliśmy rozwiązanie problemu wypadków komunikacyjnych,
Bezpieczeństwa należy szukać gdzie indziej. Bezkolizyjne przejscia dla pieszych (kładki i przejscia podziemne jeśli jest taka możliwośc.) Wyp...ić drzewa z poboczy, doprowadzić do porządku sprawę z niepotrzebnymi znakami drogowymi, zadbać o jakośc nawierzchni dróg. I
@UmCykCyk: Poprzyj swoją śmiałą tezę obliczeniami :)