ZOBACZ niemiecką jakość VW Passat B6 2.0CR pękający wał korbowy już po 140tyś KM
Tak oto wygląda PĘKNIĘTY WAŁ w aucie serwisowanym w ASO zaledwie 140 tys KM. Wada fabryczna za którą klient ma zapłacić 14 tys zł. Czy kupiłbyś Volkswagena wiedząc, że trzeba będzie dopłacić 14 tysiecy bo jakość stopu i elementów silnika jest taka zła? Co z niemiecką jakością? Jednorazowe auto
a.....0 z- #
- #
- #
- #
- #
- 558
Komentarze (558)
najlepsze
W tym miejscu praktycznie nie jest przenoszony moment siły a jedynie siła.
Gdyby pęknięcie było spowodowane przeciążeniem wału to pękłby on najpewniej za czwartym cylindrem. Widziałam wał skręcony tuż za wyjściem z silnika.
W związku z tym nawet żyłowanie silnika czy to na wysokich czy zbyt niskich obrotach nic tu nie ma do rzeczy.
@Fox_Murder: tak naprawiają partacze, awaria nie polega na "powstaniu błędu w komputerze" - zarejestrowany błąd to objaw awarii a nie awaria
ps. w serwisie nie dziwili się że Passat 2.0 TDI i pierwsza poważna awaria dopiero przy 140 tys. km?
Auto kupione w Polskim VW, książka prowadzona w ASO VW (różnych), no nie można nic zarzucić. Auto stan był idealny. Do tego momentu
[]