@slonski_pieron: To nie są żadne predyspozycje tylko kwestie wychowania. Mężczyźni mają "wrodzoną zdolność" do takich czynności bo w młodości zadbali o to ich ojcowie przekazując swoją wiedzę techniczną. Przynajmniej w większości przypadków. I nie mów, że każdy średnio ogarnięty samiec by to zrobił bo znajdę x filmików na których samce nie radzą sobie z równie prozaicznymi czynnościami.
Tytuł sugeruje odpowiednie nastawienie oglądającemu i jak widać w komentarzach działa. Wg mnie to jest błąd systemu a nie człowieka i każdy niedoświadczony pracownik tej organizacji miałby problem ponieważ nie dostał odpowiedniego przeszkolenia. Brak wdrożonej procedury, samowolka i zniszczenie mienia firmowego jako skutek
No dobrze, czy ten tramwaj nie powinien mieć takich "odbojników" nie pozwalających zbliżyć się wagonom bardziej niż długość tego zaczepu ? Pociągi mają takie, tramwajom nigdy się nie przyglądałem ale krakowskie akwaria mają chyba takie.
@KapralJedziniak: Z jakiegoś powodu nie używają zwyczajnego sprzęgu (tego poniżej, może jest uszkodzony, albo ten model ma sprzęg tylko z jednej strony), ale hol sztywny w postaci tej rury.
@NoOne3: Sprzęg wagonowy mają tylko z tylu w wagonach pociągowych i z przodu w wagonach ciągnionych. U nas są wkładane lub chowane tam widocznie na to nie wpadli. To wygląda jakby solówką (pociągiem) chcieli ciągnąć drugi pociąg albo pchać pociągiem uszkodzony pociąg, dlatego ten tylny nie miał sprzętu i używali dyszla.
Komentarze (139)
najlepsze
Pociągi mają takie, tramwajom nigdy się nie przyglądałem ale krakowskie akwaria mają chyba takie.
Szczerze mówiąc nie umiem znaleźć tramwaju z buforami...
https://www.google.pl/search?espv=2&biw=1920&bih=950&tbm=isch&sa=1&q=tramwaj&oq=tramwaj&gs_l=img.3...161086.164550.0.165396.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1c.1.64.img..0.0.0.wF47ywuycwQ