Mnie tam uczyli że przed każdym przejazdem powinno się zatrzymać i sprawdzić czy pociąg nie jedzie. Druga sprawa auto jedzie z tej samej strony co pociąg i nie wierzę, że kierowca nie był świadomy nadjeżdżającego pociągu.
@Purebreed: i bardzo dobrze Ciebie uczyli: 1) ja od kiedy dowiedziałem się, że w jednej firmie dostarczającej automatykę dla kolei pracuje mój kolega, który na studiach nie był orłem też zacząłem praktykować takie zwyczaje. 2) u mnie na wsi modernizowali przejazd kolejowy (chyba bombardier) no i wielokrotnie zdarzało się, że rogatki były podniesione a światła były uszkodzone + dodaj do tego beznadziejnie ustawione ekrany, które powodują że widzisz pociąg dopiero jak
@piastun Ostatnio stałem na przejeździe. Szlaban się podniósł, światła dalej się paliły. Po chwili szlaban się opuścił i nadjechal pociąg. Dlatego należy obserwować światła! A nie tylko szlaban. Po to są dwa aby były bardziej widoczne.
@vwb666: Przeżył ale nic nie powiedzieli o jego stanie, tylko ze został zabrany do szpitala. To nie samobójstwo bo w ostatniej sekundzie zobaczył pociąg i zaczynał skręcać koła w druga stronę. Tak naprawde oboje jeszcze zyli jak przewieziono ich do szpitala co jest fartem. Widząc na końcowej klatce kierowce skutera i gdzie patrzy auto musiało pociągnąć bardzo daleko.
zauważył zauważył, ale zignorował... nie wiem jak można nie zauważyć zamkniętej pół zapory, mrugające czerwone światełka i ten dźwięk.... kierujący to zwyczajny kretyn i trudno się mówi. Jeśli czegoś takiego nie zauważył, to pieszych na przejściu lub czerwonego światła na skrzyżowaniu też mógłby nie zauważyć.
@prosz_pana: szlaban był po prawidłowej stronie, niestety nie przewidziano, że ktoś będzie debilem i będzie omijać szlaban. Pewnie kwestia kosztów zakupu i utrzymania
Znowu ten sam przejazd... szkoda pasazerow i maszynisty:(
Ten przejazd powinien byc przeprojektowany. Wiadomo, ze wina pozostaje po stronie kierowcy, ale za duzo widzialem wypadkow dokladnie z tego samego przejazdu. To juz chyba trzeci w tym roku. Powinni postawic szlaban od strony, z ktorej wjechal i w #!$%@? to mam, ze "tam jest przeciez pod prąd to po co szlaban".
@Antol: Wszystkie te przejazdy w okolicy są nieszczęśliwe. Jedzie się wzdłuż drogi, prędkość 130, światła przyciemnione (bo samochody) i całkowita bezmyślność kierowców. Lokalsi mimo, że widzieli tam już zapewne nie jeden wypadek, jeżdżą jak chcą.
@Antol: Znając logikę panującą na PKP należałoby przekwalifikować przejazd na kat. A, co wiąże się jednak z czymś więcej niż tylko "postawieniem drugiego szlabanu"...
@chemik_kieszyk: Ale tam było kręcone ziemniakiem i były zamazane numery. Tu jest full hd, nawet minę pasażera widać jak się zorientował co się dzieje...
Komentarze (210)
najlepsze
Druga sprawa auto jedzie z tej samej strony co pociąg i nie wierzę, że kierowca nie był świadomy nadjeżdżającego pociągu.
1) ja od kiedy dowiedziałem się, że w jednej firmie dostarczającej automatykę dla kolei pracuje mój kolega, który na studiach nie był orłem też zacząłem praktykować takie zwyczaje.
2) u mnie na wsi modernizowali przejazd kolejowy (chyba bombardier) no i wielokrotnie zdarzało się, że rogatki były podniesione a światła były uszkodzone + dodaj do tego beznadziejnie ustawione ekrany, które powodują że widzisz pociąg dopiero jak
Ostatnio stałem na przejeździe.
Szlaban się podniósł, światła dalej się paliły.
Po chwili szlaban się opuścił i nadjechal pociąg.
Dlatego należy obserwować światła! A nie tylko szlaban. Po to są dwa aby były bardziej widoczne.
EDIT
Kierowca 46-letni zmarł, pasażer przeżył! Największą zagadką jest, jakim cudem kierowca dożył tak słusznego wieku przy tak zaawansowanej ślepocie.
@ranski: A od kiedy w Polsce mamy ruch lewostronny?
Ten przejazd powinien byc przeprojektowany. Wiadomo, ze wina pozostaje po stronie kierowcy, ale za duzo widzialem wypadkow dokladnie z tego samego przejazdu. To juz chyba trzeci w tym roku. Powinni postawic szlaban od strony, z ktorej wjechal i w #!$%@? to mam, ze "tam jest przeciez pod prąd to po co szlaban".
https://www.wykop.pl/link/4328333/rozgladaj-sie-i-zyj/