Tak się #!$%@? kończy ścinanie skrętów. Tępię to na każdym kroku, jak się da. Na drodze osiedlowej często mam sytuację w której muszę ustąpić pierwszeństwa w miejscu, gdzie ludzie ścinają jak ten tutaj, a ja wtedy #!$%@? gazu i cisnę aż do samego końca, gdzie muszę się zatrzymać, jak takiego przyuważę. Może dzięki temu chociaż jedną osobę uratowałem przed śmiercią w tego typu zdarzeniu. A nawet jeśli nie, to koło #!$%@? mi
Z drugiej strony tak #!$%@? przejazd oznaczony w sytuacji skrętu! Dla lokalnych lub tych przez ekranem będzie zaraz ojoj co on gada. Nie dało się pieprzonej linii/oznaczeń na jezdni dodać, aby jasno widzieć? Jakieś pasy czy coś?
Nigdy nie zrozumiem jak można się zachować w taki sposób jak ten kierowca. Zbliżając się do jakiegokolwiek przejazdu kolejowego należy zachować szczególną ostrożność i według mnie zatrzymać się. Tyle jest tych wypadków na przejazdach, a ludzie dalej jeżdżą jak wariaci i idioci.
Trochę wulgarnie ale cóż selekcja naturalna działa ; dobrze takim kierowcom bo jak pociągu kurde ! nie widzą to jakim cudem mogą widzieć motocykle i inne jednoślady, rowery itp.
No i proszę półrogatki, czasem mi się wydaje, że dla bezpieczeństwa wszystkich(dla tych co celowo to robią i tych co się zagapią no i tych co dostaną rykoszetem) to powinien się mur 5 metrowy wysuwać przed przejazdami... i zasieki po kilometrze wzdłuż torów.
Przykro to pisać, ale kierowca to był jakiś debil - szlaban opuszczony, dobra pogoda, doskonała widoczność ... i wjeżdża wprost pod pociąg. Może czegoś nie rozumiem.
@Hans_Olo: Kto wie, czy sam ich nie masz i nie przekonasz się o nich w najmniej spodziewanym momencie... Poza tym gościa nie bronię, a podaję prawdopodobne przyczyny wypadku.
@lavinka: Oczywiście, że czytałem. Ja napisałem ten post wyśmiewając warsztat autora a nie po to abyś mi podał odpowiedź. Pytanie retoryczne.
To, że w treści znajdę tę informację nie jest usprawiedliwieniem dla nielogicznego nagłówka. W nagłówku powinno być napisane, że zmarł kierowca. Ale czego ja wymagam jak szkolnictwo czy dziennikarstwo to kultura "ctrl+c i ctrl+v". Zamiast przekopiować całe zdanie do nagłówka, można je było lekko zmienić.
Co za debil projektował ten przejazd i zapory przecież #!$%@? wiadomo że ludzie będą ścinali zakręty więc tak jakby tej zapory nie było trzeba zrobić albo dłuższy albo dwustronny niedawno był podobny wypadek i ten sam typ przejazdu
@niko444: dalej jest to utrudnienie, dodatkowe koszta, dodatkowy element który może się uszkodzić a w przypadku przejazdu służb dodatkowe zagrożenie, bo szlaban po spadnięciu nie znika, wjazd przez niego na tory wepchnąłby go pod koła pociągu. Na prawdę, ludzie się oburzają że rządzący traktują ich jak idiotów, a właśnie teraz chcesz udowodnić, że ludzie to idioci i nawet zestaw zasad którymi trzeba się kierować to dla polaka za mało i trzeba
@niko444: No właśnie jeżeli łamiesz wszelkie zasady bezpieczeństwa i wjeżdżasz pod pociąg to zasługujesz na mandat czy śmierć? Na prawdę, nigdzie nie dojdziemy jeżeli nawet dorosłego faceta trzeba trzymać za rękę żeby sobie krzywdy nie zrobił... Jest przejazd, jest oznakowanie, jest szlaban, są sygnalizatory, jest obowiązek zatrzymania się na przejeździe i nie wolno ścinać zakrętów. Zrobił wszystko źle i zginął, czy nie ma lepszej definicji zasłużenia na śmierć? Przecież nikt go
Komentarze (210)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
I tak i nie.
W załączniku jest info. Po zabraniu do szpitala kierowca zmarł
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Nagłówek w artykule to jakiś test na to czy jesteś nowym Sherlockiem?
To, że w treści znajdę tę informację nie jest usprawiedliwieniem dla nielogicznego nagłówka. W nagłówku powinno być napisane, że zmarł kierowca. Ale czego ja wymagam jak szkolnictwo czy dziennikarstwo to kultura "ctrl+c i ctrl+v".
Zamiast przekopiować całe zdanie do nagłówka, można je było lekko zmienić.
Jakość przekazywanej informacji widać też
Na prawdę, ludzie się oburzają że rządzący traktują ich jak idiotów, a właśnie teraz chcesz udowodnić, że ludzie to idioci i nawet zestaw zasad którymi trzeba się kierować to dla polaka za mało i trzeba